Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

Lite om sammandragningar, vi är ju många som har det. Om de kommer oregelbundet 1-2 ggr i timmen och varar under en minut borde det vara förvärkar va.. Jag blir så trött på mina, vissa känns andra inte har ca 20-30 om dagen. Vilar gör ja men de kommer ändå de är inte regelbundna utan rycker upp lite då och då. Jag är ju omföderska och tycker inte att borde vara så farligt, plus att tappen inte varit påverkad. Tråkigt att ligga och vara orolig :(

• Bellas7

Kjaam kan vi inte ha nedräkning tillsammans :) jag är ju som du fast hemma med sd bara jag rör mig. Sambon hjälper mig med allt. Det är drygt som fasen och jag kan ju inget göra. Jag har 47 dagar kvar till mitt första och största mål. V 28+0

Angelina och MCT jag tror att man har blivit så bränd att man vågar inte ta sig till något, fast man känner sparkar och rörelser så är det hela tiden där i bakhuvudet som säger bli inte för glad.. Ta inte ut något osv osv
    Jag är i v 22 och livrädd och hade jag kunnat gömma mig till vecka 30 hade jag gjort det, efter tre MA blir man totalt nojjig och livrädd. Jag hoppas att glädjen lär byta ut tårarna för oss alla snart Krammm

• Bellas7

Kjaam haha jag tittar på förlossningskliniken kl 11 sen spelar jag spel på datan och glor rakt upp i taket haha jag har hittat en liten prick på taket som jag har döpt haha så lite uttråkad är jag. :) ja går du över så ligger vi lika :) då ska vi hålla koll på varandras dagar gumman :)

• Bellas7

Kjaam haha skriv bedövning bedövning bedövning haha och kaka

I dag har bestått av risifrutti, sov till 11. Föräldrarna var här lämnade lite mat. Kompis kom och pratade med mig och winston ett par timmar så dagen gått ganska fort. Har tuggat i mig ett helt paket ballerina oxå hmm. Lustigt att det finns plats till det.. 46 dagar i morgon och du har 38 ? Plus de fjorton dagar du går över hehe

• Bellas7

Kjaam jodå jag och winston fortfarande i sängen. 44 dagar kvar ju :(

Men ska in till smv på måndag och kolla min tapp så förhoppningsvis är den inte påverkad. I så fall blir det Lund för mig. Jag är 21+5 idag tiden går såååå sakta

Hur är det med dig ? Sängen bekväm ?? :)

• Bellas7

Jag tillhör kristianstad men de tar inte innan v 28.

Hade mycket sammandragningar i går men än så länge lite mindre idag. Brukar ha runt 20 om dagen hade 30 minst i går. Men de flesta gör inte ont men är obehagliga.

Är det skönt på soffan :) jag glor på ice age 3 totalt tristess. Vilken dag är du på? 36 ?

• Bellas7

Kjaam synd att det inte var samma ;) om jag nu blir inlagd tidigare och du går över ;))

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma