Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Tack Prommis! Vi måste ju ta hand om våra blivande mammor...

• kajsalisa

Kjaam; ansök om medlemsskap i gruppen nu redan då. Klart du kan göra det...

• kajsalisa

Har ni några bra kanaler hemma Leaeva? Annars kan jag rekommendera Viaplay. Kostar 200 per månad tror jag, men har ingen bindningstid. Då kan du kolla på massor av filmer, serier och sport på datorn, och vill ni så köper ni en sladd och pluggar in datorn till tvn så får ni större bild.
    Haha, nu låter det som jag jobbar för dom, men det gör jag då rakt inte. Försöker bara hjälpa till att fördriva tiden för dig.
    Vi skaffade Viaplay för några veckor sedan då vi ville kunna se Premier League, men inte ville betala nästan 400 kr i månaden och binda upp oss i 24 månader hos Viasat. Har funkat hur bra som helst. :)

• kajsalisa

Du får inte skrämmas sådär mct. Trodde ju att det hade gått åt skogen när du skrev att du tokbölade.
    Det här är ju underbara nyheter!!! Många grattiskramar!

• kajsalisa

Mct; kolla Blocket eller Tradera. Där köpte jag mitt Angelsound till ett bra pris och fick ännu bättre betalt när jag sålde det, hahaha...

• kajsalisa

Hoho, vinst med 1 poäng Mct. Måste nästan bli returmatch på det eller? ;)

• kajsalisa

Stort grattis Sugarrush. Låter ju som en drömförlossning.
    Kram kram!

• kajsalisa

Mct; bedårande små fjuttar du har i magen.

Leaeva: grattis till lång tapp.;) 6 veckor kommer gå fort, speciellt med Winston som sällskap. Han är en kul typ har jag hört...

Havsklippan; grattis till ditt plus. Håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen den här gången.

• kajsalisa

Mimmi: viskar grattis nästan helt ohörbart.... ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma