-
Absolut! Jag kände mitt fladder strax under naveln när det dök upp första gången, i typ den veckan du befinner dig nu.MCT79 skrev 2011-09-22 16:01:56 följande:Är det möjligt att känna fladder runt naveln?! -
Yes yes! B1 och B2 kör ett pass därinne!MCT79 skrev 2011-09-22 16:11:22 följande:Ja livmoderns kant känner jag en bit ovanför naveln när jag ligger.... Väldigt sprattel just nu! -
Vadå, känner du skillnad på vem som är vem???MCT79 skrev 2011-09-22 16:24:32 följande:Ja! Å tvåan verkar vara den som lever om just nu! As usual! -
Men vilken söt bebismage! Myyyys!HjärtatAlicia skrev 2011-09-26 10:19:21 följande:Välkomnar vecka 14 med en bild på den växande magen :)
-
MCT gud vad skönt att twinsen mår prima! Stort grattis! Så himla glad för din skull!!!!
Fina bilder också, tack för att du delar med dig! Kram! -
Tack för alla fina gratulationer!
Hurra Mimmi! Äntligen! Nu jäklar!
MCT grattis även i denna tråd!
Javisst, grattis du också! Du fixar väntan, men jag förstår dig verkligen - skitjobbigt ju! -
Kjaam, största kramen till dig!
-
Mimmi, det kommer gä braaaaaaaa! Men jag vet, de där första veckorna är pest! Håll ut!
Ang test: för mig stämde rödkålstestet. Det visade tjej! Bikarbonattestet fick jag ena dagen tjej på, andra dagen kille. Ska bli spännande att se hur väl det stämmer för er!
Kramar! -
Havsklippan, fy faaaaaan vad jävla skitorättvist!!! Blir så himla ledsen för din skull. Det skulle ju vara DIN tur nu ju!
Massor av kramar! -
Oj MCT låter som ert tufft schema. Hur lätt är det att få hp när man väntar twins? Iaf skulle du kanske kunna gå på halvtid hp och halvtid jobb?
Kram!