Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Sååå ledsen Mimmi. Många kramar till dig!

• kajsalisa

Sofy; hur har det gått? Testat nåt mer?

• kajsalisa

Spännande Sofy. Hur känns det? Jobbigt? Roligt? Overkligt? Härligt?

• kajsalisa

Jag har läst hela den tråden ni pratar om och allt är ju helt absurt. Sen tycker jag allt snack om att röja identiteter och att dra upp information som misshandeln är RIKTIGT RUTTET gjort, oavsett vem som ligger bakom det...

• kajsalisa

Uppenbarligen är ts i den tråden svårt sjuk, du får säga vad du vill 2barnsmamma, men hon behöver akut hjälp, och hjälp NU!

• kajsalisa

Fast joooo, 2barnsmamma, jag är nog benägen att hålla med Mabaja att det var du som drog igång snacket om att röja identitet. Gå tillbaka och läs det du skrev 20.00 i den tråden...

• kajsalisa

Skitsamma! Jag tycker att alla bara borde lägga ner snacket i den tråden. Det har bara gått föööör långt. Å nu ska jag sluta snacka om det i den här tråden och gå tillbaka till den myspysiga, slutna tråden där folk är snälla mot varandra....

• kajsalisa

Wow mct, va snabbt det gick att få vagnen. Vill gärna ha mer info om företaget så småningom när det är dags för nummer två för oss. ;)
    Jag beställde min från Tyskland och blev jättenöjd, men det tog betydligt längre tid...

• kajsalisa
    MCT79 skrev 2011-11-24 11:42:13 följande:
    Ja helt otroligt... vi packade upp allting igår bara för att se att allt var med och var helt och så. Allt ser jättefint ut! :D

www.babyjungle.nl/ är sajten. Rekommenderas varmt!
    Tack. Dum fråga, men är det bara Urban då?
  • kajsalisa

Shit Sugar! Imponerande pepparkaksbygge. Haha, sitter här och knåpar med mitt första någonsin, och det blir banne mig inte snyggt, det ska gudarna veta.... ;)

• kajsalisa

Vilka fina bilder Leaeva. Jag blir också alldeles tårögd och ryser nåt förfärligt på benen. (bra rys alltså)
    Skönt att ni äntligen får komma hem. :)

• kajsalisa

Grattis missT. Låter som en drömförlossning. Bra jobbat!!
    Älskar att läsa förlossningsberättelser. ;)

• kajsalisa

Fy så orättvist Mimmi. Höll tummarna så hårt för din skull. Jag fick tabletter vid mitt ma. Tog första vid fyra på eftermiddagen, och sen dom andra två några timmar senare. Började störtblöda vid elva på kvällen och kunde inte slappna av och sova förrän vid tre på natten när det avtagit lite. 5 dagar senare på återkollen var allt borta och jag blödde lite i tio dagar ca efter det. Jag skulle nog säga att smärtan var som en riktigt jobbig mensvärk men kom i vågor som värkar ungefär. Min känsla var att allt verkligen öppnade sig där nere, svårt att förklara.. När utdrivningen väl börjat dock så försvann all smärta. Hade ont mellan 19 och 23. Personligen valde jag att försöka med tabletter för att jag inte orkade vänta ytterligare nästan en vecka på skrapningstid (hade redan väntat 2 veckor efter ma't upptäcktes) Min läkare sa att det är ungefär 50% chans att tabletterna funkar så sent (v 10) och risken alltså 50% att jag iaf skulle få skrapa, men för mig var det en risk jag gärna tog. Ville bara få det gjort. Tänker på dig och hoppas att allt går så smidigt som möjligt. Kram

• kajsalisa

Gud vilket rörigt inlägg det blev. Dumma iPad. Hoppas ni orkar läsa ändå...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma