• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-09-29 18:29:47 följande:
    leaeva: har du ingen bild att bjuda på? :)

Vi har för övrigt varit på rul idag! En fin dramaqueen har jag på insidan.. H*n tog sig för pannan hela tiden eller pekade en massa! :)
    Fan vad GÖTT Mabaja! Den här gången följs vi åt! Solig
    Väntar tvillingar! 18+2 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-09-29 18:49:22 följande:
    MCT ja va bra! Javisst kan hänga på med :)

Telge vet tyvärr inte, ring din dr o fråga.

Min dr som gör studien ringde nu :D ska dit den 9 okt, en söndag! Då får vi förhoppningsvis se vår lilla stjärna! Hoppas sååå att jag inte behöver boka av!!
    En söndag! Vilken service!!
    Klart Javisst ska hänga på!
    FruW skrev 2011-09-29 18:47:21 följande:
    Testa pixan!!!

Jag är testoman o har redan testa 5 ggr på 2 dagar.... Öhm... Har ett lyxtest som ligger o bränner ( cb dig) som jag köpte idag. Frågan är när jag ska anv det. Vet ni när man bör få 3 v på det?

Leaeva härlig mage!!! :) jag vill oxå gärna se bild! Duktig du är som kämpar på i sängen!
    Jag fick 3+ på 4+5 men då var dom två.... när man har passerat 5+0 med några dar så kan man nog få det!
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-09-29 21:02:30 följande:
    Jag har ju ingen läkare att fråga om mitt TSH.

Mabaja: Kan du lägga av nu.
    Någon måste ju skriva ut Levaxin till dig?
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-09-29 21:04:48 följande:
    Vet inte vad jag ska svara, men strunta i det då. Jag lämnar denna tråd för gott nu,  har tröttnat på era trans fasoner, vissa borde växa upp här REJÄLT för era barns bästa och sluta vara så långsinta.
    Oj... inte kasta sten i glashus...  :)

Du har ju bett mig att inte kommentera det du skriver... se.. det blir ju fel hur man än gör.
    Väntar tvillingar! 18+3 idag!
  • MCT79

Hahha, blev erbjuden sittplats på den fullsatta bussen för en stund sen.. Verkar som magen syns...

• MCT79

Läskigt Kjaam, skönt att det vände!!

FruW skrev 2011-09-30 17:54:02 följande:
    MCT ja det gör den nog, eller så börjar du bli gammal! ;) puss!
    Din lilla *piiiiip*....  Oskyldig
    telgebo skrev 2011-09-30 22:52:15 följande:
    Min gyn ja, men hon har jag ingen kontakt med längre då jag är gravid. gick där när jag försökte bli gravid.
    Den som ordinerar blodproverna får väl följa upp det då. Eller så får du skaffa en ny kontakt. Du lär ju inte ha fått en livslång förbrukning av Levaxin utskrivet?

Ego, Idag sticker vi på en romantisk helg i Karlstad, hahahah! Vi får väl se...  Ska bli skönt med lite miljöombyte iaf!
    Väntar tvillingar! 18+4 idag!
  • MCT79

Prommis, tog med stora plånboken. ;)

2-barnsmamma, tack!

Ser fram emot hotellfrukost....
    Massor.... ~

• MCT79

MissT sedär! Måste säga att karlstad alltid visar sig från sin sämsta sida när vi är här..

På väg hem nu. Ryggen HELT kajko pga sängen men vi har haft det bra!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma