Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

Nån som såg den spännande omröstningen i ESC igår/inatt? Herregud vad spännande det var.

Gravid v.17+0 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo

Det är ju väldigt väldigt svagt. Jag skulle inte våga ta det som positivt förrän jag hade testat igen och fått ett tydligare plus, men det är bara för att jag har fått så himla många spökstreck innan jag fick detta plus denna gång som var tydligt positivt 2 dagar före BIM. Kan du inte ta ett CB? När har/hade du BIM?

• telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-15 13:02:06 följande:
    Prommis:
    Jag ska vänta nu precis som du säger och se vad som händer.

Telge:
    Jag vet inte när jag har BIM så jag hade sista mens 14-15 mars och det vara varade i vanlig mens dag i 7 dagar.
    Sen i april 26 så kom blod i normal inte mkt alls utan då blev jag lurad till att mensen kom men när jag satte på min bindan så slutade allt och brunt kom som sen oxå slutade likom och allt varade i 3 dagar.
    Så jag vet inte och min mens kommer alltid som den ska likom.
    Så jag vet fan alltså.
    Ja jag vet inte heller vad det kan vara. Men kan det inte vara så då att det tar ett tag innan allt stabiliseras när man nyligen vart gravid och fått barn. Jag vet att min mens krånglade ett bra tag efter mitt första barn. Den hoppade över 2 månader under våren då min son var ca 6 mån.

Ringer du idag förresten?
  • telgebo

2 barns mamma: Vad kul det var att prata med dig

• telgebo

BM besök idag för att lyssna på hjärtat, myyyyys

Är lite orolig över mitt leverna i helgen. Uppe sent i lördags och åt inte bra på hela dagen förrrän sent på lördag kväll.
    Igår ringde en gammal klasskompis som jag inte träffat på 19 år och ville träffas och se VM matchen med mig på puben, kändes ju hel fel att gå på puben gravid, men jag drack ingen alkohol såklart utan en cola och jädrar vad stimmigt det var där och världens liv. Krogen är inte min kopp av te längre.

Kom sent i säng och åt skitdåligt på hela dagen, en macka på hela dagen.

Och i fredags fick jag ju reda på vad min sjuka "syrra" gjort. och då kände jag hur bebisen mådde lika dåligt som jag, den blev lika orolig som jag för den tumlade runt i magen då.

Påväg: Mitt ex, du det hjälper inte, vi har varit igenom rättsliga processer och det är som det är, han har vårdnade så jag har inget att säga till om, jag och Odd har det likadant ang barnen, fast mina bor i Sverige och inte i USA.

Ang min "syrra" så har jag inget att säga just nu, hon måste ha ett värdelöst tråkigt liv som måste förstöra andras för att må bra själv, jävla nolla.

Gravid v.17+1 BF 22/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo

Har varit till BM idag och lyssnat på bebishjärtat som slog 148 slag/min.

Är jättetrött, väntar på att en unge i minuten ska börja och sedan ska jag sova när det är slut.

Har pratat med soc idag och de lägger ner allt, jag sa som det var och de förstår, skönt.

• telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-16 20:44:59 följande:
    Wohooo !!!!! vad skönt och gumman jag får gissa jag gissar på FLICKA !!!
    Tack, men du jag sa ju till dig igår att jag är säker på flicka.

Vet inte om de säger kön på RUL här.
  • telgebo

2 barns mamma: När hade du senaste mens första dag?

Har räknat lite åt dig

• telgebo

Prommis: Jag ska kolla kön om de nu berättar sånt.

• telgebo

2 barns: Om du hade mens den 15 mars så är det ju konstigt att inte testerna blir tydliga, det är ju 75 dagar sedan.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma