• Mmmbop

Plus igen efter mf/ma

Safireee: Grattis till dottern och att allt gick bra tillslut!

Havsklippan: Jag hade ett X i november förra året. Men jag fick behålla min äggledare och vart gravid på andra försöket efter. Så ge inte upp! Det kommer gå bra! Det är bra att de har koll på dig! Har du funderingar är du välkommen in i utomkvedstråden: www.familjeliv.se/Forum-7-311/m50275883.html

Tjusigt knipt Leava!!

• Mmmbop

JoWiAn: Jag har haft superlite gravsymptom hela tiden. Men min lilla plutt mår finfint än så länge iaf =)

Jag har också haft en bra helg =) Igår var det födelsedags/förlovnings/inflyttningsfest för en kompis och idag har jag renoverat i lägenheten hela dagen. Jag har satt wall-cover, målat tak, slipat fönster, spacklat och slipat väggar. Känner mig väldigt duktig =)

Dessutom 20+1 idag! Gått förbi halvtid!! Tjohoo!!

Leava hur går det för dig?

• Mmmbop

Ja, jag tycker inte du ska belasta knät så länge det är svullet, böj och sträck det och gå försiktiga promenader. Men knän är väldigt känsliga och du kan bli fast med ett besvärligt knä resten av gravditeten om du inte låter det läka ordentligt.

• Mmmbop

Det låter väl som en bra idé Mabaja =) Träna det som funkar för tillfället, så gör jag också nu.

Tessa: Välkommen till tråden även om vi såklart hoppas ingen ska behöva joina oss här. Vill du se lite om oss finns några bitrådar i trådstarten.

• Mmmbop

Grattis till både Mimmi och Pandora till lyckade VUL!!
    Låter ju mycket lovande förer bägge två.

MCT =) Liten busunge därinne...

Var hos BM igår och fick också lyssna på hjärtljud, 147-157 slag per minut och de var tydligen starka och regelbundna så det lät ju bra.

• Mmmbop

Grattis Telgebo!

Jag har valt SalusAnsvar (och nej, de har inte dålig soliditet, det är bara den del som de håller på att avveckla, den del som har haft pensionsförsäkringar =) ) för de hade väldigt bra villkor jämfört med en del andra bolag när jag jämförde på compricer. Länsförsäkringar har jag bytt bort totalt (hemförsäkring, olycksfallsförsäkring osv) eftersom de varit väldigt konstiga att ha att göra med. Hade dem som bank också under två år, men valde att byta nu i höst då de lovar stort och håller tunt. Man känner sig verkligen överkörd av dem ibland.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma