• Odetta

Plus igen efter mf/ma

Åh, idag är jag sådär nojjig.

Funderar på att gå köpa ett test även fast jag lovade min M att inte köpa fler test. Försöker låta den förnuftiga delen i hjärnan vinna som vet att ett test inte säger ett smack om livsstatus och inget man kan höra ändå....känslosidan skulle dock må bra av att se ett förhoppningsvis megastarkt test.

Blä för noja

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥ mammajuli.blogspot.com
  • Odetta
    HjärtatAlicia skrev 2012-04-21 11:36:23 följande:
    Kevin föddes på BF+10 och det gick undan! Finns förlossningsberättelse i min blogg, två inlägg ner ;)

dessieborgstrom.se

Kevin

16 April klockan 19.20

5020 gram tung

51 cm lång

GRATTIS! Och vilken liten knubbis, wow!
  • Odetta
    HjärtatAlicia skrev 2012-04-21 11:36:23 följande:
    Kevin föddes på BF+10 och det gick undan! Finns förlossningsberättelse i min blogg, två inlägg ner ;)

dessieborgstrom.se

Kevin

16 April klockan 19.20

5020 gram tung

51 cm lång

GRATTIS! Och vilken liten knubbis, wow!
  • Odetta

v 5+0 idag...om 2 dagar passerar vi gränsen för 6 av våra 7 mf. Nästa sådan dag blir v 15+1. Kan tiden inte bara springa lite? Hatar verkligen dessa tidiga veckor...vill veta att den lever och sedan helst vara där man kan KÄNNA det lilla livet...

• Odetta
    KMW skrev 2012-04-22 15:23:37 följande:
    Åh Odd, vet precis hur du känner. Jag har inget bra känsla alls ang den här graviditeten. Tror att det är för att jag förväntar mig att känna mer. Var är alla symptom??

Jag hoppas vi får äta upp vår önskan om symptom sedan, påminner du mig då?

KRAM!!!
  • Odetta

Åh jag har dålig karaktär....köpte test idag! Ett dubbelpack DocMorris och ett CB med veckoindikator. Varför???

Skulle hämta ut Vs medicin och försökte verkligen stå emot men det gick inte!

Jaja...tog ett DM efter att ha hållt mig i mindre än 30 minuter och det blev så starkt och fint. Starkare än kontrollstrecket tom! Tänkte ta det digitala i morgon och spara det andra DM till nästa gång jag får sådan misstro. Eller lämna tillbaka det digitala och få tillbaka pengarna....fast vill ju gärna se det där 3+ på displayen. Men vilken panik om det inte visar det då?!

Åh är så sur på mig själv...skakade ju på det med min M och nu har jag dåligt samvete. Men VILLE verkligen se ännu ett test...jag är hopplös!

Och då har jag ändå varit superyr idag och gråtit till Ice Age i morse...

• Odetta

Funderar på en Angelsound om det visar sig att loppan lever...är det en bra ide tror ni? Och är angelsound det samma som angeltalk eller är det olika apparater? Vilken är i så fall bättre?

• Odetta
    LisaVäntar skrev 2012-04-23 20:22:38 följande:
    Suck.. Rosa flytningar för 3:e dagen i rad, jag får paniiiiiiiik!!! De andra dagarna tänkte jag att det hängde ihop med att jag var hård i magen, men det är jag ju inte idag.. :-/

Hur går det? Har det kommit mer eller är det lugnt igen?

Jag vet att jag hade jätte sköra slemhinnor och kunde få lite sådär om vi hade sex utan att det var någon fara. Har ni haft sex nyligen? Hoppas allt är lugnt igen och att du får komma på ett vul för att få se att det är det.

Kram!   
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma