• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Nu kommer jag och inflikar fast jag skrev igår att jag lämnar tråden.

Mct om alla är upptagna i Sthlm- kolla Västerås! www.kvinnolakarna.se eftersom du bor i bro blir det ju inte jättelång extrasträcka till v-ås. Man behöver inte ens åka in i stan då man parkerar uppe på högskolan

• Mabaja

jo men jag orkar inte vara i en tråd där det finns en som önskar mig ett mf..

de i v-ås tar 300 för ett besök och har man frikort tar de det med. jag tänker boka ett besök där i v 13 typ för att se att det fortfarande lever om det ser bra ut imorgon.

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Det är vul kl 14 imorgon! Min man tror stenhårt på att det finns hjärta som slår. Jag är mer skeptisk. Jag mår ju så bra!

• Mabaja
    Evve81 skrev 2011-07-13 18:31:42 följande:
    Kanske är en pojke då om du mår bättre än förra gången??? Positiva tankar!
    Det är det jag säger till min man att det måste vara en pojke om hjärtat slår. Förra gången kramade jag toastolen från v 6-30... Nu har jag spytt två ggr men det har varit för att det varit stopp i kanalen åt andra hållet. ;) Sen mår jag bara illa när jag är hungrig. Tröttheten har jag däremot! :)
  • Mabaja
    Evve81 skrev 2011-07-13 18:37:06 följande:
    Du har ju symptomen och ingen graviditet är den andra lik! Jag har ju varit gravid 4 gånger och om jag bortser från MA så har symptomen varit olika alla gånger eller vissa saker har varit lika. När det blev MA mådde jag helt som vanligt eller symptomen försvann helt och håller när det stannade av.
    Det här är min 4e grav och hittills har tre grav varit lika och fjärde (den här) helt annorlunda. :) Imorgon får vi veta...

Berättade för maken för nån vecka sen att jag drömt om trillingar så nu tror han benhårt på det. HAHA. Han har börjat kolla vagn, ny bil och funderar hur de ska få plats här hemma. Jag skrattar bara över hans övertygelse. haha
  • Mabaja

Mmmbop: jag tänkte på dig med men vet inte var i Sthlm du bor (innerstan och söder) blir kanske för långt.

Mct; Västerås är Västmanland så jag tillhör inte heller. :) men 300 är ett bra pris jämfört med de jag hittat inne i stan och för oss tar det typ lika lång tid att åka.

• Mabaja

Enda symptom jag har är illamående och trötthet. JA sen nästäppa och halsbränna med då. Men inga ömma bröst... Håller på att sluta amma med då min dotter bara bits och då är de väääldigt ömma! ;)

Ja idag är det då dags... Spännande.

• Mabaja
    SoMa72 skrev 2011-07-14 10:16:56 följande:
    Jag tipsar om Carolinamottagningen i Uppsala, de har öppet hela sommaren. 018-15 68 60
    det ska jag ha i huvudet! :) Tillhör ju Uppsala!
  • Mabaja

Nu är vi på väg. Har precis spytt magsaft så nu är jag lite lugnare. Täppt i näsan är jag med så jag håller på att få panik!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma