Plus igen efter mf/ma
Åh jisses säger jag bara... Nu mår jag så sjukt dåligt, har spytt några gånger på morgonen - japp, det verkar som det har kommit igång. Igår kväll trodde jag att det var pga min hostattack. Men jag är säkert känsligare nu när jag är sjuk så det kanske inte är så konstigt. Jag får inte i mig nånting, försöker dricka lite, försöker ta nåt kex... Även fast jag hade ätit lite frukost i form av yoghurt och macka så hjälpte det inte.
Har inte sovit på hela natten för jag var alldeles tjock i halsen! Så jag är helt slut....
Jag brukar ha problem med åksjuka i normala fall och har därför Calma hemma, åksjuketuggummi. Men när jag läser på nätet så står det att man måste rådgöra med sin läkare vid graviditet och att man bara får ta det efter särskilt övervägande... Jag som tycker Calma är så otroligt bra... ! Vad tar ni mot ert illamående ni som fått det? Just nu sitter jag med sea-band och hoppas de ska hjälpa någorlunda iaf.
Tror inte att jag vara så aktiv här idag, ögonen går nästan i kors av trötthet. Sköt om er sötisar!! KRAM!
På apoteket sa de att man inte ska ta Calma som gravid.
Elocon ska jag inte ta. så ja gköpte Hydrokortison igår. Sen drog jag ut bylarna i mina BH-ar. Haha! Vågar inte ha nåot metaliskt på mig alls. ingen klocka, inte vitguld. inget.
Ska se om jag hittaer någon info om gravid eksem.