Dagens ego: Idag mår jag mkt bättre, av ngn anledning. Sov till 12 (! dottern stannade hos farmor vid kräftskivan igår) och vaknade bara så där lagom, hanterbart illamående. Skönt! Har haft två riktigt dåliga dagar nu så det här kan behövas.
Vi åkte till krä'ftskivan igår, och jag spydde både på ditvägen och efter kräftorna, men på det stora hela klarade jag det ganska bra ändå, trots allt. Kunde sitta vid bordet och vara skapligt trevlig i 2 timmar i alla fall. *nöjd*
Ser att ni pratar namn... Jag har också börjat tänka mkt på namn. Har fått för mig att det är en Joel i magen. (fast det har en väldigt trist betydelse, såg jag sedan, inte alls speciell) Tänkte tidigare på Fabian, jag gillar det namnet, men så sa en vän att det var ett b*gigt namn. Vilket ju inte alls spelar ngn roll att hon tyckte egentligen, men då kom jag av mig gällande Fabian.

Eskil och Tobias är också två namn som jag skulle kunna tänka mig...
Den här gången kommer jag bara på killnamn, trots att jag kanske egentligen misstänker att det är ännu en tös i magen, den här graviditeten är så exakt lik den med dottern... Eller egentligen är inte problemet att jag inte
kommer på flicknamn, utan att alla som jag gillar har blivit jätteinne och ligger på topplistan, det känns ju lite trist... Astrid gillar jag, men vi har vänner vars dotter heter så, och det vill jag helst inte... Kanske blir det en Kerstin?
Fast egentligen ska jag väl inte spekulera i namn alls ännu, är ju bara i början av v 12, så det är lite väl tidigt, vet ju inte om vår lilla tänker stanna kvar, även om det gått bra hittills...