Dag och natt skrev 2010-09-03 14:32:12 följande:
Hahahahaha!! Stinkande bananskal?!! Ja du får nog vara tyst om du vill hålla hemligheten ett tag till iaf! De verkar vara på hugget på ditt jobb!
Vilket jag tror att de är på mitt jobb också... Vi har en kvinna som skvallrar riktigt mycket, i början av året kom hon in i lunchrummet där bara jag var just då, och började prata om att alla unga kvinnor på den andra avdelningen var gravida hela bunten och ja det var ju minsann några på vår avdelning som också var gravida just då och att vi nog kunde förvänta oss att nån till snart skulle vara gravid. Därefter frågade hon mig om jag hade flyttat ihop med min kille ännu och hur det funkade!! HAHA! Snacka om att hon ville veta mer än vad jag sa.

Åh haha, ja då får du hålla dig på mattan.
Den här graviditeten dricker jag inget koffein, men jag VILL att folk ska tro att jag dricker lika mkt kafe som vanligt.. Så jag har GÖMT en burk koffeinfritt pulverkaffe i köket!

Det smakar typ pulverchoklad, rätt menlöst alltså, men det kanske kan lura de nyfikna kollegorna. När jag dricker mitt "kaffe" ser jag till att dricka ur GLAS, så det ska synas att jag inte dricker te. Och så försöker jag gå runt och snacka lite med alla möjliga när jag har mitt kaffe i handen, så att alla ser.. hehe...
En annan lurig grej är att jag
frågar alla som varit i New York var de kan rekommendera för barer där.. jag ska ju dit om en vecka.. och så frågar jag vilka drinkar man måste avverka för att verkligen leva sig in i New York-livet.....