Dag och natt skrev 2010-08-31 19:47:40 följande:
Grattis Sofy, Längtan och Happiness till era fina VUL! Underbara nyheter må jag säga

Och tänk Odd att det är dags för RUL, det känns som en riktig milstolpe bara det! Min milstolpe just nu är att klara mig till inskrivningen om 27 långa dagar...
Ja ni skriver verkligen MASSOR och jag hinner inte heller med att kommentera allt men jag tänker alltid på er mina vänner!
Sugarrush: Vilken skithög till ex men det är väl också därför han är just ett ex.

När tvisten väl kommer till domstolen så kommer domaren försöka få er att komma överens, det kommer din advokat att gå igenom med dig, men det kan vara bra att vara medveten om att det är det normala förfarandet. Och det finns ofta fördelar med att komma överens än att det kommer så långt som till en dom. Ni får möjlighet att gräva stridsyxan så att säga och sen är det bara att skita i honom.

Det brukar också vara en större sannolikhet att han betalar dig om ni frivilligt har kommit överens om ett belopp än att han får en dom på sig. Om du har några frågor på hjärtat så hjälper jag dig gärna, har arbetat som jurist ett par år på domstol.
MCT: Du skulle bara våga lämna den här tråden, då får du mig efter dig med blåslampa och det vill du inte!

Nej jag tycker verkligen seriöst att du ska sluta oroa dig över testerna!! DU ÄR GRAVID, basta! Du kan inte göra något åt eller påverka om något är fel, men det du KAN göra är att glädjas idag över att du äntligen är gravid igen och vara lycklig över det! Tills annat är bevisat! Eller hur?! Och du - du låter väldigt gravid!

KRAM!
Ok nu minns jag verkligen inte vad mer ni har skrivit i tråden så då går jag över på lite ego här...
Jag vaknade i morse av att jag hade ont precis bredvid svanskotan. Detta har tilltagit under dagen och gör som mest ont när jag sitter ned och när jag reser mig upp och går lite. Berättade det för min sambo som genast googlade upp besvären och fick fram många sökresultat på att det kunde vara början på foglossning!! Men herregud ska det börja redan nu alltså?! Känns ju så där måste jag säga.
Tack så jäättemycket! Känns kanon! :D En dryg vecka kvar tills nästa och då vill jag se hjärtaktivitet också ;)
Usch.. de kan ju inte va ngn höjdare om de börjar redan nu :( Du ligger ju lika me mig, 5+6 idag va? De låter tidigt men vet flera som fått de väldigt tidigt så de e ju ingen omöjlighet tyvärr :/