sofy skrev 2010-10-08 12:53:43 följande:
Hello tjejer!
Hemma från UL + läkarbesök nu. UNDERBARA läkare! Jag älskar henne. Hon finns på Ultragyn vid odenplan och är absolut bäst. Hon tog upp att de finns stödgrupper för mammor som själva har ADHD, JATACK sa ja direkt. De är min oro, hur hanterar jag min ADHD och bebis? Men de va inga problem sa hon. Pratade massa annat runt också o min man va me, sen kollade vi in lilla pyret som låg o sparkade som fasen, en liten zlatan sa hon! Sen gnuggade den sig i ögonen, va väl trött stackarn ;) Och så mätte hon, jäkla high-tech apparat kan ja lova. 5,1 cm vilket innebär 11+6 idag. Haha! En liten genväg sådär ;) Hon tyckte ja skulle gå mer på de här datumet jag fick nu, alltså BF 22 april istället. Så ja, hm.. jaja isåfall är ja ju i v 13 imorn ;) Va skönt! Den lille har ju alltid legat nån dag eller två före de ja trodde i storlek så får väl gå på de då.
Pancakes; Jag hade åkt, ska upp över nyår me familjen + min man och då är jag i v 23 typ, någe sånt - och jag ska åka :) Kanske inte svarta pister men absolut blå iallafall, kanske inte lika hårt som ja brukar köra heller men åka ska jag. Happiness åkte i 7e månaden en gång, så de går de :)
Där är du ju! Har förstått att du är väldigt duktig på skidor så jag förstår att du åker. Jag vurpar väldigt sällan för att jag är ganska försiktig av mig typ gillar röda breda backar. Jag hänger nog med så får vi se vad jag gör. Det finns ju spa och längdskidor och våfflor och sånt i alla fall :)
Åh, vad underbart med en sån läkare! Jag försökte boka tid på ultragyn men det gick inte. De tar inte emot några nya patienter som inte har remiss just nu. Däremot blir RUL där om jag kommer så långt. Nu har jag bokat mitt VUL om två veckor på Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen. Kostar 600 kr men har hört väldigt bra saker om dem så det får det vara värt.