Plus igen efter mf/ma
Jag som mår bra och har minimalt med illamående. Jo tjena - fick rusa till toan och tömma innehållet. Tur att min kompis från Falun fokuserar på Wildabus!
Jag som mår bra och har minimalt med illamående. Jo tjena - fick rusa till toan och tömma innehållet. Tur att min kompis från Falun fokuserar på Wildabus!
Ringde bvc nyss för att fråga om vi kan ge Wilda mässlingvaccinationen innan vi åker till Rhodos om en månad. Hon tycker att vi ska ta det 15 aug på tiomån-kontrollen. Sen säger hon "barnen kan få feber efter 10-14 dagar så blir samtidigt ni åker bort, men det är ingen ny infektion så det är ingen fara". Jo för jag vill säkert åka till Rhodos för dyra pengar med en dotter som har feber?
Försökte då få en tidigare tid för sprutan men då hakade systemet upp sig och hon säger "ring på måndag"...
Tack bvc för den hjälp jag inte fick! ;)
Mct: du är inte ensam om att vara mer död än levande! Wilda vaknade 3 inatt! Och hon somnade först 5. Jag somnade en timme senare. Sen vaknade hon kl 8 igen. Zzz
Beklagar nikki! Det kan vara ett tidigt mf tyvärr. :( jag började blöda på dag 28 med w i magen och ringde till gyn där de sa "hade du inte testat i förväg hade du aldrig vetat om du var gravid". Fast jag var på bim +3 då jag hade kort cykel. Och ja de antog att det var ett tidigt mf helt enkelt.
MCT: *kramar om* Försök slappna av- det ska gå bra den här gången!
MCT: Det är snart tisdag... Bara en söndag, sen en måndag (där du ändå är stendöd iom att du jobbar så den märker du knappt av) och sen är det tisdag och vul! :)
Nej MCT- fy för sådana drömmar!
Hur mår du idag? Har värken släppt i mage och rygg?