Plus igen efter mf/ma
kajsalisa: Hur var bröllopet? Helt slut nu kan jag tänka mig?
kajsalisa: Hur var bröllopet? Helt slut nu kan jag tänka mig?
- overkligt men sant. Jag mår toppen, inga större skavanker förutom lite kramp om vaderna vissa nätter. Är det någon annan som får det? Har även drömt en del mardrömmar tyvärr.... flugit upp i sängen och tacksam att jag drömt.Så du får ni med kramp Odd och Kajsalisa, tack för tips Odd. Nu var det ca en vecka sen det hände men när det väl händer gör det så ont..... Skönt att det inte bryter ut helt på dig kajsalisa.
Ja snart blir det fler bebisar som ploppar ut
Så mysigt!
Kajsalisa: Impad om du orkar till 17 dec. Jag siktar på att gå hem i början av dec, helst 1 dec men får vi om det går. Kommer nog sitta lite hemma och jobba de sista dagarna för att få undan i lugn och ro.
Sofy: Grattis till lyckat KUB! Havsklippan: Skönt att se er friska filur och då får ni se han el hon igen snart!
Rontgensyrran: Sänder dig en stor varm kram och hoppas situationen löser sig till det bästa 
Mabaja: Så härligt att Wilda sover så mycket och äter när hon ska. Mysigt att gå med barnvagnen och stolt visa upp sitt underverk.
Så mysigt med bebiskläder... jag har med litegrann som jag har bl a fyndat samt så har jag en mamma, syster och bästa vän som har lite på lager :) Vi vet ju som sagt inte vad det är i magen men de flesta inkl mig tror flicka.
Det är så underbart att vara gravid, bara njuter!!!! Känner mig så fin i alla mammakläder och är så lycklig. Kan inte fatta att våran änglason Mio ska bli storebror i jan (el dec).
Spännande vecka med KUB och RUL, stort lycka till! Grattis sugarrush till plusset, tydligare kan man inte få.
Nu är det snart dags att börja jobba! Ha en fin onsdag. Kram
Har inget internet hemma för tillfället och har inte varit inne på flera dagar.... har i stort sett skummat igenom allt.
GRATTIS till lyckade VUL, UL och KUB - underbart att höra! Det blir många bebisar framöver.
Jag har en kompis som har en son som heter Lycke och en annan kompis vars dotter heter Lykke. Det är ett jättefint namn för de båda könen. Det kommer att bli så svårt med namn... vi har inga klara ännu men har tid på oss.
Kajsalisa: Härliga siffor du fick hos BM. Ska dit på torsdag så får vi se om vi ligger lite lika denna gång med, kommer visserligen vara i v 30+ några dagar. Kan tänka mig att din man fick sig några ordenliga kickar :) Igår kväll när jag låg och läste i sängen så såg jag hur magen rörde sig och kände har liten bökade där inne- mys.
Nu är det dags att börja jobba. Ta hand om er och era magar. KRAM
Är inte så aktiv då vi fortfarande inte har internet hemma och på jobbet hinner jag knappt gå in och läsa allt ni skriver.
Mabaja: Vilken liten prinsessa ni har, 3 v gammal och så go! Skönt att det går så bra och att hon är snäll. Ta det lugnt med träningen, kanske bättre med promenader med Wilda och vagnen.
Småland: Tänker på dig och hoppas att du får den hjälp du behöver och att du snart är hemma igen. Kram
Kajsalisa: Underbart med höstlov för dig! Lite avis...
Muffe och Sofi: Hoppas ni slipper ert illamående och kan njuta fullt ut att vara gravida.
LillaMy3: Grattis till plusset. Här är en fantastisk tråd som du kommer att ha hjälp av.
Ego: Har gått 31 fulla veckor nu, otroligt men sant och mår lika bra forfarande... skäms och säga detta till er som har det tufft.
KRAM på er alla!
Som sagt så är jag inte inne här så mycket och hinner ej ikapp allt ni skriver. Imorgon blir det troligen internet hemma - äntligen.
Rontgensyrran: Underbart att höra ifrån dig. Stor kram till dig.
Om man mår bra i en graviditetet så njuter man nog mer. Jag kommer också att sakna min mage...
Var hos BM förra veckan (hade gått 30 fulla veckor då) och värdena var kanon :) Hade gått upp 0,5 kg på 3 v så nu är jag uppe i ca 7,5-8 kg upp sen start.
Nu ska jag börja jobba igen. Ha en fin onsdag. Kram
maria204: Stort grattis till plusset! Kul att ha dig här igen.
Muffe och Miraclee: Tycker så synd om er att ni mår som ni gör fortfarande och inte får i er så mycket. Önska det vänder snart så ni får njuta fullt ut av er växande mage.
Rontgensyrran och Smålandsjäntan: Tänker på er!
Idag var det 2 år sedan min änglapojk Mio kom och vände! Helt sjukt att det gått 2 år sedan jag förlorade honom. Ikväll ska vi tända ljus för honom på minneslunden. Det som är så skönt nu är att vi väntar syskon till honom. Förra året denna tid blev jag gravid men visste ej att jag var det men tyvärr blev det MA.
Ha det så bra. Kram