Evve81 skrev 2011-07-08 17:09:27 följande:
telgebo: Jag har ju haft JÄTTEONT i min högra sida och fick rådet av förlossningen att ta 2 alvedon och för mig funkade det. Nu är det längesedan jag hade ont.
På något konstigt sätt känns alla mina krämpor bättre. MIna fogar gör inte så ont det onda i sidan är typ borta. Bebis ahr såklart rört sig massor nu för att jag tycker den rört sig lite. Men det har varit äckligt varmt idag och jag har varit på stranden med barnen. Undra hur varmt det blir inuti magen???
Jag tror inte att tempen inne i magen påverkas av värmen utanför utan det är nog 37 gradigt vatten där inne.
Jag har ont långt ner på sidan av magen på vänster sida, det spänner som ett band nertill till den andra sidan och så spänner det till med smärta på enbart vänster sidan längst ut mot höften inåt gravidmagen. Kommer direkt när jag reser mig upp och pågår hela tiden tills jag sätter mig ner, men jag kan känna av rejälmolvärk då. Har haft detta sedan i onsdags. Har inte testat att ta Alvedon.
Jag hoppas inte detta är början på 15 veckors krämp helvete utan bara nåt tillfälligt som går över av sig självt idag helst, har ju annars mått så bra under hela graviditeten om man bortser från det hemska illamående mellan v.6-13 då.