• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-10-26 17:47:03 följande:
    Jisses... lyssnade med dopplern för en stund sen... nu är det highlife... vad upprörda dom blev! Temperament minsann.... det vet vi ju vem det kommer från....  Förvånad
    kan det vara från mamma tro?
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-10-26 17:51:46 följande:
    Oh nej... det är faktiskt barnafadern du vet... bruna ögon. Livsfarlig. ;)
    Det där med livsfarlig låter bra! Tänk vad ni får springa om en sisådär 13-14 år! ;) När de är ute "i svängen" och raggar. haha
  • Mabaja

Mimmi: jag blödde en vecka efter skrapning. Gick på trosskydd två dagar efter. Kissade neg exakt en vecka efteråt.

Ta det lugnt och vila efteråt och gör inte som mig- går på 60-års middag. Allt som min svärfar sa den kvällen har gjort att jag har svårt för honom- han hade suttit och googlat på orsaker till missfall och var det enda han pratade med mig om.

• Mabaja

Stort grattis soma! Dags att förgylla tråden med en magbild kanske? ;)

• Mabaja
    SoMa72 skrev 2011-10-28 16:07:13 följande:
    Tack gumman! Ehhh, jag vill inte förstöra helgen för er, så vi tar det nästa vecka (kanske) Tungan ute 
    Jag tror att du är superfin! 
  • Mabaja
    FruW skrev 2011-10-28 20:00:23 följande:
    Nu har jag ätit en blodig biff i druckit ett glas rött, får göra vad jag kan.. Gott va det iaf!
    Det är du värd! Ta ett extra glas rött tom! 
  • Mabaja

En fin människa har käkat och druckit gott ikväll. 

En annan sitter i 10-12 år gamla pyjamasbyxor, bakochfelvänt linne som dessutom är både urtvättat och fläckigt till max, smink under ögonen och en påse på huvudet! Maken har färgat håret på mig ikväll, därav påsen... Och glöm inte dunderkulan framtill! ;) Ser ni vilken vacker syn det är? 

• Mabaja
    MCT79 skrev 2011-10-28 20:25:01 följande:
    LÅter som en MILF...hahah! Puss!
    FruW skrev 2011-10-28 20:00:23 följande:
    Nu har jag ätit en blodig biff i druckit ett glas rött, får göra vad jag kan.. Gott va det iaf!
    Det är du värd, och tusen saker till. Men mest av allt är du värd en lyckad graviditet... en tanke som hjälpte mig... för varje gång det skiter sig kommer man lite närmare den gång det går bra....
    Jag är söt som socker.. ;) 

Varför lever du inte som du lär kära du? Att du nu faktiskt kan leva i nuet och njuta av din graviditet? ;) 
  • Mabaja

Mct: jag vet... Läste i tvillingtråden du är med i och läste om kuratorbesöket! ;)

Ja, lev i nuet! Det gör jag nu varje dag. Vill njuta av varje sekund som w är ensam! Vill ge henne all uppmärksamhet så hon är så trygg och glad i sig själv när "lillebror" kommer. Ja så trygg man kan vara som 16 mån!

• Mabaja

Du verkar ha fått en grymt duktig kurator förresten! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma