Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Det är total babyepidemi runt oss just nu. Senaste två veckorna har vi fått reda på tre (!) vänner som också väntar barn. Två av dom är riktigt nära vänner och har bf samma vecka som oss. Vad är oddsen? Tyvärr bor den ena i Umeå och den andra i Australien. Tredje tösen dock, som ska ha ett par månader före oss, bor här i Gbg.

• kajsalisa
    rontgensyrran skrev 2010-05-31 06:31:03 följande:
    Hej flickor.Förlåt för min inaktivitet. Men efter jobbet orkar jag ingenting. Gör inget annat än att sova och försöker äta lite för att jag inte ska må illa :/Men som sagt är glad för alla mina symptom :) Fungerar ni normalt hemma och på jobb?
    Vet hur du känner dig. Mitt illamående varade dock en väldigt kort period, men tröttheten sitter i.
    Jobbet går bra tycker jag, men spenderar mesta hemmatiden på soffan. Känner mig som världens sämsta fru, men lyckligtvis så har jag en förstående man....
  • kajsalisa

Alltså, det här är ju jätteläskigt!!! Tänk om det inte finns nåt därinne??! {#lang_emotions_surprised}

• kajsalisa
    Daniela01 skrev 2010-06-01 08:02:13 följande:
    brr idag skalll jag på vul, är så supernervös inför detta... önskar att kl var 14 och att allt var klart och att allt såg bra ut..
    Håller tummar å tår!
  • kajsalisa
    mallanis skrev 2010-06-01 10:22:17 följande:
    Daniela01 Håller tummarna för fint fint VUL!!!Här har alla symptom avtagit OCH har fått en brun flytning....känns inte helt kanon! Har ringt gyn får väll se om man kan få en tid nu då? =( f-n
    Hoppas att det är falskt alarm...

Ego: Är sedan ett par dagar inne i en riktig neggoperiod. Har ingen positiv känsla alls och är precis livrädd för UL nästa vecka. Är helt övertygad om att det inte finns nåt därinne, precis som förra gången. Vet inte om jag orkar gå igenom allt igen...
  • kajsalisa

Såååå nyfiken nu Daniela. Hur har det gått??

• kajsalisa

Ni som befinner er i v 9-10, hur mår ni? Symptom? Läste någons inlägg tidigare om avtagande symptom, och det är precis så jag känner. Är i v 9+2 och tycker inte alls jag är lika trött å hungrig längre. Det är därför jag nojjar. Hur är det med er andra?

• kajsalisa

Jo, jag har också ett par symptom kvar, bl.a. riktigt ömma bröst, men för mig är det en klen tröst då jag kände likadant trots ma förra gången.... Nä, nu får jag gaska upp mig!!!

• kajsalisa

Fina tjejerna! Tack för stöttning. Du har nog rätt i det du skriver. UL nästa vecka så det är nog därför jag är nojjig. Kram på er sötisar!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma