3 barns mamma84 skrev 2010-12-06 20:02:16 följande:
Tack börjar ju att gråta av din lugna fina inlägg

tack ska du ha jag hoppas denna gången att när jag kommer hem så kommer jag förhoppnings viss säga
''fy fan detta vil jag göra 1 gång till woohooo det var det underbaraste jag någonsin gjort''
Hoppas ..
Borde bli bättre nu faktist.
Ja jag säger ju det man förstår dk men när man väl ligger groggy hahaha av all medicin så är det som varm potatis i munnen och bara öööh vad sa du igen ?? Hahaha
Innan jag fick snitt på pappret så sa överläkaren till mig att om jag ville tänka igenom att ha snittet eller igångsättningen så skulle igångsättningen vara samma dag som BF dagen och då tänker man ju ALDRIG inte vill ja uppleva så en gång till o sen ta sig till op då han e förstor.
Då sa hon näh det var bäst med att få snitt mkt tidigare och ringde upp och jag fick en tid direk.
Alla här i Dk är imponerade av att jag får stora barn visst e jag det oxå men jag e rädd av att få det då min kropp inte kan vad som hällst får ju ont och det går likom inte hur som hällst då livmodern också ska kunna hålla i månader.
men nu förstår dem och vet att förra gången var det så nära att dö.
nu e jag ju självklart rädd då allt sitter i huvet o minnet men man kan inte dömma snittet man varit med om utan ge en chans till ett nytt och kanske mkt bättre
Så e lugn men oxå rädd men FAN vad jag längtar att bara sen ligga där och bara titta på honom tror fortfarande att detta bara är en dröm
Vilken sjukhus hade du kontakt på ?
Vi ska få snitt i hardesslev sjukhus
vi bor i agerskov södra gyllan
Vi kommer att ta bilder haha men jag måste då be Bm att filma hela förloppet haha då sambon inte vill titta utan hålla mig i handen
Men nu har vi bara en mobil med kamera o video så vi får se men många bilder blir det tro mig haha inte ska jag glömma att ta kort på honom inte

att ge dig igångsättning på bf är helt absurt av läkarna. DÅ förstår jag att du valde sniti stället.
Du kommer få en jättefin välkomnande när Bus bebis kommer ut och skriker åt dig, MAMMA =)))