Plus igen efter mf/ma
Jo det är ju främst därför läkare och barnmorskor är emot "hemmadopplers" har jag förstått, att de skapar onödig oro eftersom det kan vara svårt att hitta hjärtljuden... Inte ens på MVC där utrustningen ska vara avsevärt bättre än ngt som kostar ett par hundralappar för hemmabruk, lyssnar ju på hjärtljud såpass här tidigt (i v 12), just för att det kan vara svårt att hitta...
Så det är kanske inte konstigt att jag inte hittar dem, särskilt när jag är lite onödigt välhullad över buken... Men ÄNDÅ!
Det hade varit så skönt att få höra dem nu när jag hade chansen att testa! Istället blev jag ju bara mer orolig, TROTS att jag hörde navelsträngen vilket borde betyda att allt är ok.. Fan också, kunde jag inte låtit bli!?!

Och vad skulle det vara? Jag lever ett jättebra liv, med en man jag älskar, med ett fantastiskt barn, och nu är jag mår dåligt är jag inte tvingad att göra ngt alls egentligen. Jag plockar lite och gör mat när jag orkar, annars inte. Så det är inte tal om några överkrav på mig heller, inte det minsta... Vad tänker ni om det här?