Plus igen efter mf/ma
åh ha det så himla skoj och hoppas tabletterna hjälper. Det är inte roligt att må illa på flyget!
vi hörs! ![]()
åh ha det så himla skoj och hoppas tabletterna hjälper. Det är inte roligt att må illa på flyget!
vi hörs! ![]()
Man kanske skulle åka till Ullared alltså
Uh, sitter på jobbet och ska skriva en lunchmeny typ, och bara när jag läste vissa maträtter så fick jag kväljningar och fick springa iväg till toaletten..
Ni som varit gravida ett tag och har tips mot illamående, dela gärna med er
Vad skönt att du har med dig det.
Haha, sista åren har jag börjat må illa även när jag flyger... sjukt va?
Kanske är extra känslig. Men det känns på ett sätt bra att må illa denna gången för det gjorde jag inte mycket sist, det betyder kanske att allt är ok där inne... ![]()
Någon som är "rädd" för tvillingar eller har det i släkten?
Nu har sambon köpt postafen till mig, och det ska vara ok att äta som gravid eller hur? Törs man äta en sån per dag?
Det känns redan nu som att de hjälper faktiskt, förut ville jag inte ens gå ur sängen ju!
Sugar, exakt så hade jag också i går... magen var enorm men det var lite mysigt att se hur den kommer se ut ![]()
Nu har jag istället magsjuka och har dåligt samvete för att jag bara äter smooties, frukt och bröd... inget nyttigt och absolut inte fisk som man ju ska äta...
Mysigt med sparkar!
Själv sitter jag med en termos med te och skorpa och försöker få mitt illamåene att lugna ner sig.
Har ju köpt postafen, men känner mig lite rädd att ta dessa, är man helt säker på att de inte ger skador på barnet?
VUL om 1,5 vecka
Sen kommer vi nog berätta för familjen om allt ser ok ut!
Vilket mysigt problem!
Själv börjar orden från läkaren sist att eka... "ja, eftersom jag inte ser ngn prick i hinnsäcken så kan det vara missfall på gång..."
Tror ni man kan ha ömma bröst och illamående och snart få ett MA?
Sist mådde jag inte lika illa som nu, så det är ju ett bra tecken.
Jag är faktiskt orolig att det inte är ngt där inne, och jag vet att ni säger att man inte ska oroa sig men hur lätt är det?
Har läst mycket på internet och nästan alla ser sina foster eller gulesäck i v 6, men det gjorde ju faktiskt inte vi... bara hinnsäcken.
Tack för stödet Kajsalisa, jag får försöka vänta. Vi har vul om 1,5 vecka och efter det vet vi ju.
Puh, som mensvärk igen och flytningar.. .ingen färg än dock.
Fundera på om man ska boka om vul-tiden och komma redan denna vecka så jag slipper gå runt och oroa mig...
Hade ju så här i efterhand varit rätt smart att tagit tiden i fredags på sjukhuset, men men.
Riktig värk ni på kvällen i nedre delen av magen, inte roligt alls
Har också gråtit, mått illa och haft ont...