Plus igen efter mf/ma
Hihi, så söt Odd!
Hihi, så söt Odd!
Skönt Odd!
Här befinner jag mig definitivt i spökveckorna. Tröttheten, som hela tiden varit i stort sett mitt enda symptom, har avtagit och jag börjar känna mig "normal" bortsett från att jag är fet. Förra veckan frågade en av mina vänner rakt ut ifall jag var gravid. Hm...
Har fortfarande inte hittat hjärtljud med mitt Angelsound. Mitt förnuft säger mig att det kan vara för tidigt (befinner mig mitt i v 12) och mitt tvivel säger att det inte längre finns nåt där.
Kub-UL på måndag, så då får jag svaret. Om allt ser bra ut då så kanske, kanske att jag kan börja tro på att det här ska gå vägen...
Haha, vilka söta små tanter ni är! Diskuterar olika märken på stödstrumpor. Hihi!
Själv är jag inte där, än, men det lär komma.
What?!! Oj, Saftmedbulle! Hur mår du? Låter otäckt det där...
Heja Plutten! Bara spurten kvar nu.
Hur gamla är dina andra barn?
Alltså, jag vet att det är tidigt, men hur tänker ni som har barn hyfsat tätt, eller kommer att få hyfsat tätt när det gäller vagn?
Ted kommer vara knappt två när nästa kommer och vi kommer alltså att vara i behov av någon slags syskonvagn. Har tittat runt lite och uteslutit några och hittat ett par favoriter, men hur gör ni? Nån speciell vagn ni kan rekommendera förutom Bugaboo Donkey? Vägrar lägga 15 000 kr på en vagn...
Ja, jag har också varit intresserad av Phil and Ted men har backat av precis den anledningen du skriver. Noll liggläge på sittdelarna...
Jag tänker mig ev en City Mini Double. Lätt, väger endast 12 kilo, verkar lättkörd och smidig, lätt att fälla ihop och tar noll plats ihopfälld. Dessutom till en bråkdel av priset för många andra syskonvagnar.
Samtidigt tänker jag mig att vi behåller vår Teutonia Fun som Ted har nu och använder den när vi bara har ett barn åt gången. Har ju mjuklift till den så det är ju bara att plocka bort mjukliften till den om Ted ska använda den som sulky. Lägg till en ståbräda på den så kan man använda den till båda barnen kortare sträckor. Så tänker jag... :)
Ja vi hade gärna sluppit syskonvagn men bor mitt i centrala Gbg så det är inte riktigt läge att låta Ted traska omkring alltför mycket själv tyvärr.