Plus igen efter mf/ma
Nu har jag varit till nya bm. Det första hon gjorde var att ta ett ferritinprov! Sen är magen välfylld och precis under tjocka standardstrecket. Och mitt bt var nere på hela 120/60!
Nu har jag varit till nya bm. Det första hon gjorde var att ta ett ferritinprov! Sen är magen välfylld och precis under tjocka standardstrecket. Och mitt bt var nere på hela 120/60!
God jul!
Åh vad jag håller tummarna för dig havsklippan att mensen lyser med sin frånvaro och att det blir en liten septemberbebis (?) i höst. Än mer nu när Wilmas datum närmar sig! Grattis havsklippan till ett nytt litet pyre. :)
Alltså... Ska det vara såhär? Tantvarning vid 27 års ålder! Leker med w i 5-10 min och sen måste jag vila! Och kl har passerat 10 så jag känner att min morgonvila är ett måste men idag har vi inte tid. Ska på jullunch kl 13 och sen åker vi till Dalarna!
Haha sant!
Jag tvingade maken att åka hem vid 19.30 igår! Skyllde på wilda. Haha. Vi somnade fint till sällskapsresan! ;) nu har jag förvarnat D att jag sover i bilen på vägen upp! Haha.
Mct: vänj dig vid "nya" inkomsten! ;) jag får 5500 numera. Fast då tar jag ut typ 5 dagar i veckan och tar bort de dagar jag jobbar! ;)
Hujje: må inte dåligt för att du inte orkar! Ibland mår man skit och finns det hjälp så ta den, i det här fallet dagis för din grabb!
Jag själv har det tufft med just i omhändertagandet av w! Min kropp orkar inte och jag blir så lätt irriterad för att jag inte orkar.
Det har du säkert. Men det märks i plånboken. :) tur att mannen drar in de stora pengarna i det här hushållet. Haha
Jag får 10 mindre varje månad. Men det är smällar jag går ta. Pluggade ju innan så ska ju inte klaga. :)
Stormen Dagmar är inte att leka med. :)