• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Pratat med förlossningen för det ger sig inte. Alvedon och vetekudde. Släpper det inte då ska jag ringa igen..

• MCT79

Neeej är kvar hemma och bebisar på insidan... jag har ju bf 27 februari....  dessutom skulle jag aldrig åka in utan att be mimmi om tillstånd först! Hjärta

Somnade 03,20 dock.. vaknade av sambons väckarklocka 06... så var jag gör uppe nu är egentligen en gåta.... hungrig?

Väntar tvillingar! 33+2 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2012-01-13 07:50:31 följande:
    Skönt att höra att det lugnade ner sig vännen! Jag ger dig mitt tillstånd i förväg, så du inte behöver vänta på det om det brådskar! ;)

Vet du än om det blir planerat snitt?
    Nääe det beror ju helt på hur de ligger...
    Nojjade till i natt för jag hade inte känt dem på flera timmar... å dom har flyttat om rejält... kanske det som utlöste alltihop?

Tidigare har de hört ettans hjärta i vänster "ljumske" och tvåan strax nedanför maggropen...  Då har ettan legat med huvudet nedåt och tvåan på tvären...

Nu har jag tvåans huvud i maggropen, hjärtljud ganska långt upp på vänster sida, och ettans hjärtljud hittade jag ovanför höger ljumske... en bit upp.....

Såååååå... min gissning är att ettan numera ligger i tvärläge/halvsitter och tvåan sitter fast lite längre upp....

Om jag har rätt nu = snitt.

UL på tisdag igen...facit då!
    Väntar tvillingar! 33+3 idag!
  • MCT79

Idag har jag...

- ätit frukost
    - slumrat en kvart
    - wordfeudat /slösurfat
    - sovit middag en timme
    - ätit lunch

och jag är h e l t  slut....

eftermiddagslur? Cool

Sen undrar jag vad som hände.. när jag la mig var det blå himmel och sol... nu blåser det orkan och snöar???

• MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-13 14:45:22 följande:
    Och en annan ligger uppkopplad med dropp. och snart ska jag hämta min telefon! Jag får en ny!
    mer järn? :)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2012-01-13 15:41:59 följande:
    Haha. Gör inte det! Han är frustrerad- han har inte fått nåt i år. Påbörjade igår men w vaknade så han fick gå och lägga sig i soffan!
    Han lär ju inte få mer om du ska sitta och läsa porr på mvc! ;)
  • MCT79
    Liberté skrev 2012-01-13 16:08:59 följande:
    Hej på er tjejer!

Har läst här inne men inte skrivit på ett tag, snart dags för många av er! Måste vara otroligt spännande med tvillingfödsel

Själv har jag kommit till v 21 nu och är heltids sjukskriven pga prematura sammandragningar, nu helt plötsligt efter sista svängen jag var inne så är det inte att jag ska öppna mig som oroade läkaren- utan att sammandragningarna ska påverka min ruptur sen förra förlossningen och att den ska gå upp. PRECIS det jag frågade 5 gånger under 2 års tid innan vi bestämde oss för ett barn till.

Så jag spenderar mitt liv i sängen just nu, känner mig som en fet och slö soffpotatis.....        
    Ohh vad drygt redan i v 21!
    Kan inte varit roligt att höra läkarens ord... särskilt om man efterfrågat den risken tidigare...
    Vi kan bilda par du och jag, jag känner mig också som en slö och fet soffpotatis men alternerar iaf mellan soffa, säng och stol!

Alla säger att det är "sååå värt det"... dåliga dagar tänker jag "fan ta dom om dom ljuger!"  Cool Du sitter iofs med facit.. ÄR det värt det?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma