Plus igen efter mf/ma
Som Odd sa, ta ett test och sluta spamma tråden- Helt omöjligt för en forumtråd på internet att hjälpa dig i din situation.
mct mitt ex har skyddad adress fråga mig inte varför han påstår en massa idioti om mig att jag skulle vara farlig för att överdriva och få sympatier men jag vet var han bor då en av kp berättade om barnens dagis och då var det lätt att hitta det på nätet och då vet jag i vilken kommun de bor i och det ligger nära mig. jag har aldrig förslt skada mitt ex på nåt sätt men däremot har jag sett blämärken på barnen och har mina misstankar att barnen inte har det så bra hos sin pappa.
du måste lära dig mct att skilja på alice och det som hänt där och utredningen om mina äldre barn för det är två helt skilda saker, jag har ingen pappa som snackar skit om mig i alice fall och en pappa som motarbetar och har stora samarbetsproblem i mina äldre barns fall men ändå får jag skulden för att exet inte samarbetar när jag gör allt för att samarbeta och gott med på en massa för att anpassa mig till han och familjerätten och umgängen och gud vet allt.
skilj på det mct
Jag tänker lämna denna tråd nu för jag känner att ni hatar mig och jag tänker inte berätta för er hur det går med mina barn för ni bryr er inte och jag tror jag sitter och ljuger och hittar på och jag tänker inte berätta för er om jag är gravid eller inte heller för ni alla skiter ju i mig ändå och trycker ju ner mig och skriver en masa dynga om saker ni TROR er veta men inte har ett jvla uns sanning i.
Goodbye.
Tinkalilla: Du skriver nog stavfel du också för ingen är perfekt. PEDAGOGERNA om det är så jävla viktigt.
Sofy: vadå Niklas?
Drömmer om smått: Allt jag säger är sant för alla utredningar som folk här verkar ha beställt och löst är så mycket feltolkningar men det går ju inte hem hos er ni tror att jag sitter och ljuger och försöker skyla över allt men det är faktiskt så. De är partiska på familjerätten och slänger en massa skit på mig redan första besöket där hade de onda ögon på mig medan pappan till de äldre barnen höjs till skyarna och de går på hans snack om att jag gjort det och det när jag fan ser att han misshandlar barnen och anmält till soc om det och sonen har snackat om att ta livet och slagit larm om det också så lyssnar ju fan ingen och sedan får jag skit för att sonen spårar ur på ett umgänge och det skylls på mig när jag slagit larm gång på gång att sonen mpr dåligt till pappan som inte lyssnar, till familjerätten som inte ens gör en notis om det och slutligen till soc som bara skickar ärendet vidare men som jag inte vet om det gör nåt ont så kalla mig fan inte oansvarlös eller att jag skulle hitta på för att rädda mitt eget liv. Familjerätten sitter och trycker ner mig och tar upp en massa dynga som inte är sant och överdriver allt till min nackdel och exet till hans fördel för enligt dom så har ju exet inga fel och jag en massa och de lägge rin sina emotionella känslor i det hela.
Alice utredning så finns pappan MCT och det är ingen kompis som du så fint skriver, ta reda på fakta innan du utalar dig och det behöver fan inte dras till rätta om han pallrar sig iväg självmant och skriver på faderskapspapprena, vägrar han däremot efter FJÄRDE påminnelsen så får han betala för staten för att han uteblivit och fördröjt ärendet och faderskapet fastställs då i domstol ja, men jag vet att han är pappa till Alice för han är den enda jag var med.
Försvinner igen
Varför det Mabja? Alla här verkar ju ha läst hela utredningen och domar och jag skäms då inte för jaghar inget att skämmas för det är inte jag som jiddrar och slår mina barn utan exet. Det är inte jag som misskött mig och blivit av med Alice utan soc väldigt knapphändiga utredning där EN enda person har påstått en massa skit en person som tyckte illa om mig de 3 pass han jobbade och knappt såg mig och ändå kan ha så livlig fanatsi och påstå att jag skulle ha hanterat liggdelen som Alice låg i som en handväska som jag slängt runt med...det är ju så lögn så det finns fan inte, jag höll den mot MITT BEN hade ju tom hela underbenen fulla av blåmärken då liggdelen studsar lätt mot benet när man går, gjorde samma sak med den tunga bilstolen så det är massa lögner som den där idioten på hemmet sagt som soc byggt son knapphändiga utredning på och inte hört neonatal och BVC som jag bett om. De har pratat med BVC lite men valt att inte ta med det i utredningen utan bara bortse från hennes ord att jag tog hand om Alice på ett bra sätt, att Alice är fullt frisk och fööker sin vikt kurva bra och är åldersadekvat.
Kajsalisa neonatal har INTE gjort en anmälan VAD får du det ifrån?
Mabaja: Allt i den knapphändiga utredningen är felaktiga påståenden av 1 person som jobbade bara 3 dygn av de dagar jag var där och han var min KP på hemmet. Hemmet hade INTE ens påbörjat sitt uppdrag som kommunen skulle de dom för den dag vi skulle ha det mötet med kommunen så låg Alice på neonatal och jag låg ju dör med Alice för att vårda henne så mötet ställdes in. Hemmet påstår att jag mådde psykiskt dåligt men konstigt då jag nyss genomgått en fruktansvärd tid då jag inte visst om Alice skulle klara sig då de misstänkte en dödlig sjukdom på henne, jag var ju under press dessutom bådde jag på ett UTREDNINGSHEM utan att förstå varför för ingen förklarade för mig varför, de sa bara att åker du inte ditt så omhändertar vi Alice nu och bereder henne vård under LVU så jag hade sådan press på mig. Jag misskötte inte Alice och jag är fortfarande hennes vårdnadshavare, hon är skriven hos mig fortfarande och jag har umgänge med henne och alla lämnar goda omdömen om mig. Den knapphändiga utredningen är byggd på lögner utav 1 enda person med saker som jag aldrig gjort eller sagt.