telgebo skrev 2011-04-05 17:22:16 följande:
Fy vad obehagligt.
Jag har sedan 1 år tillbaks ibland känt att nån tar tar i mig och drar mig bakåt, men ingen är bakom mig, kan vara när jag tex står och bostar tänderna på kvällen, skitobehagligt. Får en känsla att det är min döda farmor som kommer och kramar om mig eller talar om för mig att hon är här för att se hur jag har det.
Nu har jag varit hos BM idag, bröt ihop idag när jag kom till MVC och bara storgrät ut all oro jag burit på och all rädsla jag känner inför KUB nästa vecka. Hon sa att vi kan boka in en tid för samtal efter KUB men före RUL, men lyssna på hjärtat vill hon helst inte göra före v.20 för det kan vara för tidigt att höra och det skulle bara skapa mer oro tex om moderkakan ligger i framvägg eller så.
jo de e obehaglig.. fast jag googla de innan å de va tydligen inget farlig eller ovanligt, kallas sömn paralys och de e att man vaknar försnabbt så hjärnan å kroppen hinner inte med. å de e vanligt att man hallucinerar i samband med de.. känns skönt att de e ofarligt å vanligt!
bra att du grät ut å sa hur du mådde. de kommer säkert gå bra. men jag vet hur de e.. jag e skit nojjig idag å bölat flera gånger idag.. även om jag känner de sprattla där inne så har jag mina stunder då jag e övertygad om att jag kommer få se en död bebis på rul om 16dagar.. å att jag bara inbillar mig att de e pyret jag känner..
Men så e de ju med hormonerna.. de spelar en spratt.. å leker med ens hjärna.. till och med kollat på sånna angelsounds grejer bara för att jag nojjar