Plus igen efter mf/ma
Grattis till dottern saft med bulle! Men vad säger du, tumör?? :( hoppas att det är falskt alarm och att ni snart är friskförklarade och hemma!
Stor kram
Grattis till dottern saft med bulle! Men vad säger du, tumör?? :( hoppas att det är falskt alarm och att ni snart är friskförklarade och hemma!
Stor kram
Hej!
Säger hej och skickar lite sol och värme från fina Grekland. Här har vi det toppen, solar och badar, maten är supergod och ölen är billig ;) laddar batterierna inför höstens behandling.
Hoppas ni alla mår bra!
Kram
Jag håller tummarna stenhårt Cat!! Är det i morgon du menar?
Lisa
Lisa mitt inlägg försvann... Skulle bara säga att jag inte heller har reagerat på det du skrev, förstår verkligen om det börjar bli jobbigt. Stor kram på dig vännen!
Telge, jag säger som kmw, håll det till de trådar som det berör, inte här är du snäll!
Pop pop här med... Sitter barnvakt åt en 2,5 åring, första gången för honom, så känner igen mig i era nattningar. Har nog varit inne och sagt god natt 20 ggr nu.. Så surfar lite och hoppas på att han ska somna av sig själv ;)
Tur också att jag tog med mig micropopcorn ;)
Håller mina tummar stenhårt för alla ul i morgon!!!
Lisa jag ska börja nästa försök om lite drygt en månad..
Tack vad fina ni är tjejer! Host... Ska bara damma av mig allt damm jag samlat på mig, som trådens inventarie... Känner mig nog lite så som ännu aldrig kommit längre än hit..
Lisa nej jag är nog inte så taggad, men hoppas att det kommer när jag väl är igång!
Ja det har varit en fördel! Nackdelen är väl att vi är så många fler än 2 inblandade, och att man blir sjukt styrd av tider, då spray och sprutor ska tas på exakta tider, och det blir några besök på sjukan innan man ens är gravid.. Men jag är väldigt tacksam över att få den här hjälpen!
Jo det går ganska bra, vi har lärt oss att prata med varandra... Men han får nog stå ut med en del, extra dos av hormoner gör mig allt lite ko-lik ;)