Inlägg från: Längtan efter liten |Visa alla inlägg
  • Längtan efter liten

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2010-08-31 11:49:23 följande:
    Nu rörde jag till det... det är förstås Längtan som slarvat i öst... sorry!
    ha ha ha, har jag? vadåra? är du lite virrig också.. det är ett tecken på graviditet :D
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-08-31 11:59:49 följande:
    Måndag om två veckor...  en evighet bort. ;)
    ja det förstår jag att det känns tungt... men jag hoppas innerligt på bra besked när jag är tillbaka från resan...
  • Längtan efter liten
    MCT79 skrev 2010-08-31 12:00:57 följande:
    hahahha, för att "kotten" såg ut som en "ryssdocka"....

Fy vad jag är långsökt idag.. skyller på migränen!
    ha ha nä det var ju happis bebis som var en liten ryssdocka... ha ha virrpanna..
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-08-31 12:14:24 följande:
    Längtan: Tusen tack för receptet! *skriver så pennan glöder*

Jag smetar ut allt på en smordlångpanna eller? Tralalalallaalla nu ska det bakas. Gud så gott!

Mabaja: Tack för tipset. Lindex ska jag kolla på. hatar också att vara så där varm och valrossig. hur gick det med vagen föresten? Är du nöjd med köpet? vad var det för märke nu igen? sitter och klurar på vilken vagn som bäst skulle passa våra behov. Har haft en Mistral men man höll ju på att brytahandlederna när man sjulle svänga med den. Funderar på någon med svivel-hjul. Där vi bor finns massor av asfalterde cykel och gångbanor så det borde väl funka med svivelhjul då va? Lutar åt en Mistral-s. Gillar när det finns svängbart handtag.
    en sån rund med avtagbara kanter :D
    min är precis klar.. dreggel
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-31 14:26:31 följande:
    Heeemma! :D Hinnsäcken hade växt och va nu 15 mm (!!) Den va 3 mm för 6 dgr sen. Yiha! Och så såg vi en gulesäck nu också, så de e ju great! Dock inge embryo eller så än men de e ju liite tidigt för vissa. Nästa fre på mitt VUL lär vi se de också :) Fortfarande inge blod i eller runt livmodern, blodtrycket va dock lååågt, 96/65.. men de e som de e! :) Inge konstigt i urinen heller men ja hade lite svamp (kan man få av proggisarna..) dock inge dom behandlar nu, vi avvaktar för jag har inga besvär.

Åååh, va kul me VUL då! Och va roligt me semester! :D Tiden går såå sakta när man väntar på VUL eller liknande.. men de e ju värt de sen!
    sa ju det sofy :) tjohooo vilka nyehter det kom in idag...
    vilken vecka är du i nu?
  • Längtan efter liten
    Mamma till W skrev 2010-08-31 15:08:09 följande:
    Kanske ska göra lite kladdkaka jag med. Problemet är formen.. haha. Vi stoppade ner vår bröllopstårta i vår kakform (avtagbara kanter) så den står i frysen fram till 15 maj 2011. :) Men kladdiskaka låter riktigt mumsigt! :) och receptet som kom upp tidigare idag är nästan identiskt med mitt. :) Fast jag bakar aldrig efter receptet utan kör på "lite här och lite där".
    du behöver ju inte ha en sån form. man kan ju ha i vilken man vill :D
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-08-31 15:15:04 följande:
    Bra en sån har jag...med teflon. (ungefär som min hjärna)
    ha ha ha är din hjärna teflon eller avtagbar (asg)
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-31 15:17:46 följande:
    Jaa :D 5+6 idag..
    då gjorde jag mitt första vul :D
  • Längtan efter liten
    Happiness skrev 2010-08-31 15:30:30 följande:
    Hahaha bägge delarna. Just nu har jag lagt ifrån mig teflon hjärnan. Glömt var dock...HAHA Ska prova kardborreband.
    ha ha ha ja kardborreband är bra. eller sån där häftmassa du vet... och har du inte det så går det alldeles utmärkt med tuggummi också...
  • Längtan efter liten
    sofy skrev 2010-08-31 15:27:29 följande:
    hur stor va din säck då? :D va såg ni?
    då trodde han att han såg ett foster på 2mm.. men det är inte säkert...
    hunnsäcken mätte han inte, men sen var jag inne på akuten 2 dagar efter alltdå 6+1 och då var hinnsäcken 14mm..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma