• KMW

Plus igen efter mf/ma

Tack! :)

• KMW

Nu börjar snart den roliga men ack så svåra uppgiften att hitta ett namn till bebisen i magen.
    Hur har ni tänkt när ni valt namn till era barn? Släktnamn? Internationella? Svenska?

Har det varit självklart för er vad barnen ska heta eller har ni haft svårt att hitta namn eller komma överens?

Vi hade jättesvårt att komma på pojknamn förra gången men hade en hel radda med flicknamn vi gillade och hade klart för oss från början vad en ev flicka skulle heta.
    För oss måste ju dessutom namnen funka på både svenska å engelska då maken är från Australien...

• KMW

Oj vilken historia. Förstår att det måste varit jättetufft. Skönt att ni alla är hemma och mår bra nu.
    Stort grattis till tillökningen!!

• KMW

Alltså, ursäkta äckelvarningen, men jag måste få fråga... Har så sjukt skumma flytningar emellanåt. Geléaktiga typ. Lite slemproppsliknande nästan. Vad är detta? Ska det vara så? Har aldrig sett nåt liknande förut...

• KMW

För övrigt så har jag varit AVSTÄNGD från fl i ett dygn. Det var nån mupp gjorde en riktig skitkommentar i en tråd, bara för att jävlas, och sen dök han upp med samma attityd i en annan tråd och då frågade jag om han tyckte att det var kul att bara provocera och om han hade tråkigt på en regnig dag som igår.
    Då blev min, och hans, kommentar borttagen och sen har jag inte kunnat kommentera i någon tråd på 24h.
    Fick ju ett mail från Moderatorn ang att jag skulle passa mitt språk men ingenstans stod det nåt om en avstängning. Borde man inte bli informerad om sånt??

• KMW

Haha, jag är en elak jävel vet du Odd. ;)
    Nävars, tycker faktiskt inte jag gjorde fel i det här fallet. Visst, min kommentar var lite syrlig, men ingenting jämfört med vad han skrev i den första tråden jag läste. Det handlade om en tjej som helt enkelt frågade om hon varit oförskämd som inte ätit fisken som svärföräldrarna lagat.
    Hans kommentar var "du tar ju kuk i munnen så varför kan du inte ta fisk i munnen?". En idiot som vara ville provocera med andra ord....

• KMW

På tal om magstöd. Har nån här använt Bellybandit eller liknande efter förlossningen? Åsikter?

• KMW

Ok. Håller tummarna att det drar igång ordentligt snart då!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma