• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Dag och natt: Daniel har fått många utskällningar om stanken i skafferiet! Han har haft sitt kaffe i förpackningen fullt öppen så varje gång jag öppnade där fick jag springa och spy! Till slut tröttnade han och köpte en burk att ha eländet i. Och burken får INTE stå i skafferiet utan fullt synlig i köket. Haha

• Mabaja

Nu har vi varit och handlat grejer till Wildas nya säng. Så imorgon ska vi montera den och ställa in spjälisen i sovrummet! Så får vi se om vi lyckas få w att sova i sin nya säng. :)

• Mabaja

Mct: det tycker jag att ni ska göra! Dina kommer ju före min knodd! Fast vi ska ju inte spädisbädda då vi tror att w kommer sova i spjälisen i början. Men går ju ett steg i rätt riktning iaf nu när vi börjat beta av listan.

• Mabaja

Jag tyckte att amningslinnen var värdelösa, men så hittade jag bara korta varianter och korta tröjor korvar bara upp sig oavsett storlek! Så jag körde på hm:s långa linnen för 49 kr. Sen kom w på hösten så hade ju kofta, tjocktröja el liknande som dolde. :)

• Mabaja

Blev en spontantripp till Dalarna! Maken är hemma och har fått i uppdrag att städa huset! Så ikväll blir det utgång med dunderkula framtill! :)

• Mabaja

Jag hoppas på att det blir kul. Hur jag ska orka är en annan fråga! :) och morgondagen ska vi inte prata om. Haha

• Mabaja

Ja det kan sitta i nedre delen. Det har mitt gjort varje gång.

• Mabaja

Dalarna är spännande varje gång!

Igår ramlade w i trappen efter att nåt stolpskott inte stängt dörren ut i hallen. Hon somnade så fort hon slutat gråta så min pappa satt och vakade över henne fram till jag kom hem och såg till att hon rörde på sig och inte spydde för att utesluta hjärnskakning. Wilda vaknade vid 2 men somnade igen vid 2.30 och då beslöt jag mig för att slappna av och följa hennes exempel.

Kl 6.30 kommer min syrra hem från hennes ragg och w vaknar! Tre bajsblöjor och tre Tim senare sover nu fröken på min arm.

När jag går till rummet jag sover i måste jag passera min brors rum och vad gör inte han när jag kommer uppför trappen? Jo har fullt upp med att... Sätta på helgens flirt!

Nu har jag stoppat i öronpropparna så nu hoppas jag på lite vila iaf. Haha

• Mabaja

Förresten. Plockade fram måttbandet igår. Där jag är som tjockast är jag lika stor som jag var med wilda på bf. Under bhn och "midjan" är jag som i v 21 med w. Hmm, undra om magen har annan form denna gång! :)

Cat: wilda mår bra idag trots blåslagen. Är ute med pulkan. :) med en liten hockeypaus just nu. Har lånat hjälm så den sitter på även i hockeyhallen. Haha

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma