Plus igen efter mf/ma
Mct: hur gick det nu? Vad sa läkaren?
Mct: hur gick det nu? Vad sa läkaren?
Underbart mct! Nu har du ett datum! Grattis
Mct: Nu blir det ju ganska exakt en månad mellan med! Precis som jag sagt hela tiden! :)
Mct: jag är inte alls avis (viskar tyst: bara jättemycket). ;)
Men det har nog med att jag blir så arg på mig själv som inte orkar vara en bra mamma till w! Och Daniel blir aldrig klart med huset han målar så det är bara jag och w hela tiden.
Mct: ja det är det som är så jobbigt! Att vara ensam med w hela dagarna. Det är inte jobbigt på så sätt att jag har 3.5 v kvar utan att mitt tålamod körs i botten när energin tar slut. Sen kommer de här stunderna när hennes pappa gjort henne i ordning för natten och kommer och kramar god natt, vinkar och går till sängen! Då får jag så dåligt samvete. För w ger så mycket och tycker om mig ändå även om vi "bråkar".
Dag och natt: det tråkiga är ju att mct kommer lysa med sin frånvaro när busarna är på utsidan. ;)
Åh vad härligt Sofy! Visa bilder på huset sen! :)
Tack liberte! Imorgon ska jag faktiskt smöra för henne. Vi ska åka och köpa en "kundvagn" hon och jag. W fick en i julklapp men maken drog sönder ena hjulet när han monterade den så den har bara 3 hjul och nu använder hon den dagligen. :)
Sofy: du skulle ju ta ett snack med mct när hon kunde och orkade. :) jag och w har tråkigt nästan jämt. Har två bm-besök i februari men det är det enda.