Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

MCT jo faktist sex veckor i sängen Meb det känns inte så farligt. Jag är ju helt normal och frisk fortfarande har inga låsaskompisar som sitter i taket än. Hehe

Tinkalilla haha ja de säger att där är tre stycken :)

• Bellas7

MCT det känns som pojkar :)

Tinkalilla jag är inte inlagd än men har haft sängläge hemma i sex veckor.

• Bellas7

MCT ja han tycker jag har starkt psyke helst när jag svär på natten för jag inte får fram rätt ord till wf. Sen att både jag o alla mina kompisar i rummet vill ha kaffe då fixar han det men han blänger lite. Typ kl 06.12 väckte jag honom och sa att Harry ville ha kaffe. Han gjorde kaffe och så sa han att ett av barnen skulle väl inte heta Harry. Nej sa jag (efter han satt på kaffet) men min nya kompis som sitter på listen i taket vill. Han tittar då på den lilla Harry och hämtade en tidning men Harry sprang för livet så tror min lilla spindel klarade sig

Hmm han fick inget kaffe heller fast han hade satt på och jag o winston dricker ju te på morgon hmmm

Tror det tär lite på honom nu, Hahahaha

• Bellas7

MCT Grattis gött allt gick bra och de var friska, plus vad gött med en av varje :)

Grattis grattis grattis suger underbart

Idag gick det super gör mig

Tappen 4,5 cm

Trilling À 811 g pojk vår minsting
    Trilling B 981g flicka
    Trilling C 915g pojk

Jag har sex veckor kvar till snitt i v 32 :)

• Bellas7

Flickafin trodde läkaren det var giftstruma?? Låter precis tvärtom med symtom. Jag har svår hypo där min sköldkörtel inte procucerar alls. Mina symtom var likadana som dina, fast mina värden var skithöga. Men har man struma brukar man inte bli trött utan snarare hypo aktiv allså man har väldigt svårt att sova och man blir inte trött. Min syster har giftstruma och hennes symtom var motsatta till mina, alltså hon gick ner i vikt massor, svettades mycket, kunde inte sova och hade massor av energi, hennes sköldkörtel växte massor och fördubblades på två månader. Mitt var tvärtom, svettades aldrig, torr torr hud, sov 20 timmar om dygnet och sköldkörtlen växte men inte fördubblad storlek. Mina värden var större än 150 på tsh så jag hade svår hypo.

Det tar två dagar för labb att kolla så tog de tester i dag så får du svaret på torsdag. Sen är värdet konstigt nu när man är gravid och jag ligger redan på tre dubbel dos levaxin mot mitt normala.

Hoppas verkligen du slipper ha skitet ..

• Bellas7

Mimmi Ja det gör vi :) varje dag är ju toppen. Jag hoppas på snitt den 8-9 november :)

Fy vad härligt med ett november bröllop :) så underbart att gifta sig plus du hade ett sådant underbart frieri oxå mys i massor

• Bellas7

Mimmi det är mycket vanligare att inte ha symtom. Precis som MCT skriver hade jag inget. Jag var sju fulla veckor, gjort två vul när lite illamående började smyga på. Jag har knappt haft några känningar denna graviditet. Och fortfarande samma är det. Jag är 26+3, inga ömma bröst, ingen foglossning, ingen yrsel, ingenting. Jag blir förvånad att det sparkar i magen för jag tror knappt jag är gravid och jag lovar när läkaren tog hcg prov på mig så hade jag gånger tre :).

Så njuuuuuuuttttttttt.

• Bellas7

Mimmi boka in vul varannan vecka för din oros skull. Jag gick v 5+2, 7+2, 9, 10, 12 och 14. Och sen har det blivit varannan vecka för de var tre :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma