-
Tänkte göra det på måndag, vill kolla för är inte riktigt säker på hur långt det är, räknar med att jag hade ÄL 2 veckor efter missfallet man kan ju ha varit tidigare... Nyfiken är man =) När ska du ringa?Smålands jänta i storstaden skrev 2010-05-02 19:16:02 följande:Har ni alla redan ringt till barnorskan? -
Jag bor i Tyringe.
Har jobbat helgen och har skitont i rygg och ben, hur ska detta slutat om de gör så ont redan :-O
-
Skåne ;) Närmsta stad är Hässleholm, säger inte det dig nåt är det Helsingborg åt ena hållet och Kristianstad åt andra =)kajsalisa skrev 2010-05-02 21:49:23 följande:Tyringe? Småland?! Pinsamt hur dåliga mina geografikunskaper är... -
Vill också vila, har aldrig tid att vila :( Är det inte jobb så tillåter inte sonen att man går och lägger sig, ahhhh sova :/
-
*Håller tummarna för snöflingan*
-
Nu är jag lite förvirrad, enligt FL:s uträkning är jag idag i vecka 7+0.
Ringde idag Bm och bokade tid för inskrivning. Enligt henne var jag i vecka 5+4... Vilket ska man gå efter?
-
Om jag skriver in här på FL att den 24:e mars var senaste mens kommer det upp att jag idag är i vecka 7+0. Konstigt... men gärna för mig, är hellre i vecka 7 än vecka 6 hihi, får väl se vad de säger på inskrivningen...
-
Fick missfall den 24 mars, blödde i två dagar, testade negativt tre dagar efter och plussade nu den 26:e april så har ju lyckats pricka in en ägglossning direkt efter missfallet, hann ej få mens emellan.rontgensyrran skrev 2010-05-05 21:42:30 följande:No Way: Skumt att det skiljer så mycket på uträkningarna. Men fick du inte missfall??? Eller är det vi som fått allt om bakfoten! Hoppas dock på det sista! -
nej det var inte nu ( som tur är) BM sa att jag får räkna med ÄL två veckor efter missfallet men att det eventuellt varit tidigare då det kan bli lite rubbat och komma bara nån dag efter. första blödningsdagen var ju 24:e mars och då borde äl varit den 7:e om det var två veckor efter, hmm detta blir man snurrig av
-
Hur mår ni tjejer? jag tycker bara man blir tröttare och tröttare... Illamående med men inget kräk och det får gärna hålla sig borta :)
Ska snart åka och jobba natt, halleda hur ska man orka hålla sig vaken :O