• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Heta kommer hon ju inte göra men ett smeknamn kanske! ;) vi har redan skickat in papper på Willemo. :)

• Mabaja

Min Lillfia är förkyld. Och nu ikväll har hon börjat hosta när hon sovit. :( så imorgon ska jag ringa barnspec om det är samma som idag. Hon har dessutom bara varit vaken i Max 30 min sen kl 6 i morse!

• Mabaja

Odd: hon andas vanligt, var ca 30 andetag nu under en min och hon är lite blek men tempen ligger på 37 så ingen fara. Hostan är nog för att få bort snoret/slemmet.

• Mabaja
    disturbed skrev 2012-03-19 21:20:14 följande:
    Inne i v 11 nu, 10+0. Går undan denna gång..
    Jag längtar redan efter nästa grav.. Men får vänta några år! ;) 
    Flicka 101010, Flicka 120303 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Cataleya: jag är här men lite off i den här tråden. :) tack för att du frågar. Jo fullt upp är det, än mer nu när w1 är dålig och extremt mammig. Så fort pappa tagit i henne har det låtit som att han försökt misshandla henne. Men minimichelin mår bra! :) Och jag mår bra, började träna efter 4 v. Känner mig som innan w1:s grav om man bortser hängmagen som är pga alla ränderna.

Grattis dag och natt till lyckat rul! Och grattis till bebis hjärtatalicia (visst hette du så) ;). Och Mimmi- underbart med sprutorna.

• Mabaja

Oj vad många ni är som väntar barn/syskon!

Grattis till er Och lycka till i era graviditeter!

• Mabaja

Hej alla. Var längesen jag skrev nu! Men följer er i tråden!

Jag har plussat, helt oplanerat! Så går det vägen blir det en w3 i sommar! Hade dock ett mf i aug (också det väldigt oplanerat).

• Mabaja

Tack alla! Helt galet med tre på 2 år och 8 mån men det får funka helt enkelt om det går vägen!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma