• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Nej hon kunde inte svara alls! Fanns inget tecken varken synligt eller på vul till blod. Men hjärtat slog!

• Mabaja

Ja underbart! Nu verkar även min man bli glad över det som komma skall! :)

• Mabaja

Acure: har en bekant till mig som hade betalförsäkring och hon fick typ ingenting när hennes dotter kom... "Felet" var att barnet hade sitt "fel" redan i magen (inget som syns på ul och liknande)...
    Däremot har jag en kompis som fick 5000 när hennes son föddes i 35+0 och fick ligga på neo en vecka.

• Mabaja

Håller med dig till fullo! I det här fallet blev det en vecka då bebisen vägde 1700 g när han kom. Och de med bestående men har fortfarande inte tagit en enda föräldradag då de får tillfällig föräldrapenning då flickan måste ha dygnet-runtbevakning! Men för att vara allvarligt sjuk är hon förvånansvärt "normal" ändå... :)

• Mabaja

Här verkar en flytt till Dalarna bli aktuell! Får se vad säljarna säger om vårt bud. Jag tycker Daniel lagt ett för högt bud så jag vill helst kolla vidare, men samtidigt är det ju ett fantastiskt hus! :)

• Mabaja

Stort grattis Lisa! Och lycka till som småbarnsförälder...

• Mabaja

Ikväll är det foglossning som heter duga! Och sen slits det och dras i magen- så det känns iaf!

• Mabaja

Kmw: nu målar jag inte tånaglarna men de andra löste jag genom att ligga i badkaret! ;) då blev man genast 17 ggr smidigare! Haha

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma