• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Lilla bolla: med första var jag ett nervvrak! Då hade jag ett ma innan. Andra barnet var jag lugnare men orolig. Hade ett mf innan den här grav och är en väldig bergochdalbana. Mest kolugn men så kommer stunder då jag nojar mig då jag inte har några direkta symptom...

• Mabaja

Fick nyss veta att jag redan nu måste börja med järndropp! Väldigt tidigt om man frågar mig! Har ju inte ens lyckats komma till 12+0...

• Mabaja

Stort grattis pixerpie! Och lycka till med bebisen!

• Mabaja

Och jag har precis varit på ackis och fått min första dos järndropp!

• Mabaja

Ang kläder... Jag kommer inte ta fram nåt i stl 50.., Willemo hade vuxit ur sina innan första veckan var slut! :)

• Mabaja

Willemo var 3750 när hon kom... Sen vägde hon 3650 när hon var tre dagar och 6 dagar senare hade hon gått upp 600 g och vuxit 2-3 cm...

• Mabaja

Haha ja jag tror nästan det! Vi tappade nästan hakan när hon nästan vägde 4300 efter en vecka! ;)

Skriv i din journal att de ska vara uppmärksammade på blodsockret...

• Mabaja

Odd: jobbigt läge! Hoppas att du får må så gott du kan den tid som är kvar!

• Mabaja

Vad fin Isak är!

Här är jag mer död än levande! W2 har kommit på att skriker man när mamma försöker söva henne kommer man loss till slut och som hon skrek inatt... Hon var nöjd bredvid mig men då måste man ju leka... 1.30 slog hon igen sina blå men vaknade några ggr på natten... Kl 6 (sovmorgon) vaknade wilda!

• Mabaja

Jag får hoppas att det kommer in fler i tråden snart... Acure är väl typ sist av er som gått lite längre? Och mellan mig och acure är det ju ett rätt rejält glapp! ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma