Happiness skrev 2010-12-14 16:10:46 följande:
En till som är sjuk....ja det är INTE roligt...Har du tagit febern? Bra att de skickade hem dig. Bra att du visade upp dig. Håller tummarna att det inte är den där lunginflamationen som spökar. Skulle du till läkaren ikväll? Att du inte kan andas är ju allvarligt. Någon form av bronkit? Vad är steget efter lunginflamation? Finns det något steg efter? hmmm....och du som har astma på det också....KRAM och Lycka till!
Nej de är nog de enda jag kan lessna ordentligt på. Är fasen sjuk heeela tiden! Blir frisk och är i ngn vecka, sen sjuk igen. Yiho! Jag som har sämst immunförsvar innan också. Yes, 19.30 har jag läkartid, men funderar på om de ens är värt o gå till dom, ringde upp Huddinge närakut (ligger i centrum, är inte knutet till Huddinge sjkh) o bad om en tid, hon frågade va de gällde o jag berättade, då frågar hon "Vad ska vi göra då?" EH? "Ja, ni kan väl lyssna på lungorna, kolla halsen, ta snabbsänka..?" - "Jaa, de kan vi ju iofs göra.. 19.30 då" SKA JAG BERÄTTA VAD DOM SKA GÖRA? Herreminjävlagud va less jag blir. De va ju på samma ställe där idioten skrev ut fel medicin sist också, suck. Får se om de ger ngt, annars söker jag upp ngn annan imorn.
Ja, tempen låg på 39,9 efter alvedon.. jag får alltid hög feber när jag är sjuk :( Så min kropp är helt paj. Jag har astma/kronisk bronkit sen innan så hostar gör jag ju mer eller mindre alltid, men nu äre värre.. Blä!! Vill ju jobba!!