pixerpie skrev 2013-01-15 16:15:01 följande:
Lovar att bjuda om det blir en till bäbis som ska luras ut, 3barnsmamma... Hur går det för dig?
hehe de e ju bra då tar jag med mig grädde och hallonsylt

till pannkakorna
Här jo du jag är smått förvirrad

jag har fortfarande symtomer går upp 2-3 ggr för att kissa på natten jag kissar på dagen mer än vanligt,blåsan känns så stor och som om jag knappt hinner till toalettet så stor fylld blåsa men när jag väl ska kissa är det inte mkt som kommer ut.
Detta har följt mig efter sen missfallet/menen kom.
Magen är sjukt svullen går verkligen inte få den in längre ?? som en bebis mage typ.
Det drar och sticker ibland till i vänster äggstock ller någonstanns oxå gjorde det i 3 dagar.
Sammband kommer det ibland molvärk men inte någott man lägger märke på likom.
Hunger ja jösses äter och äter men hjälper inte.
Och helt trött sover hel tiden sover det jag kan om jag inte somnar på soffan men försöker hålla mig uppe tills det är kväll igen.
Idag somnade jag på soffan medans pojkarna som var hemma idag tittade på barnfilm.
Om jag står längre tid får jag så ont i min rygg och magen som ploppar fram

Sa till och med till mannen att visst så blödde jag men detta har följt efter mig sen jag blödde och sen nu blir bara mer o mer.
Fick ett svagt + 18:e dec då hade jag symtomer .. räknade med cykel på 36 dagar detta vet jag inte hur jag ska räkna men då 10 dagar innan BIM ??
Sen antingen Missfall eller mens men kom iaf 27 dec först rosa som jag innan skrev och sen kraftig blödning (blod) dagen efter och sen blödde jag ca 4 dagar max 5 dagar MEN jag hade (mellanblödningar) eller vad det var i minst 1 vecka kom och gick rosa vissa dagar massa brunt någon dag ibland inget lite brunt nån dag ja 1 VECKAS TID och jag känner bara att dessa symtomer bara går efter och slutar verkligen inte .
Så nu har jag och mannen kommit fram till att det BLIR ett gravtest igen bara för att se vad dom pågår.