Plus igen efter mf/ma
Konstigt att det är så olika!
Konstigt att det är så olika!
Men det är det närmaste vi har och det är ändå 6 mil dit, så det finns inte så mkt att välja på!)
Tänker på dig Softy! Hoppas det går bra på akuten.
Jag håller med om att det var skumt, jag är i v 16 nu och min livmoder ligger ca 5cm under naveln vad jag kan uppfatta iaf. (vilket stämmer rätt bra med litteraturen) Men vi är väl alla olika skapta! 
EGO: Idag låg jag till 13 (!!!), mådde riktigt urk. Sedan tog jag mig i kragen, gick upp och gjorde ugnspannkaka. När sedan maken och dottern kom hem, så tog vi pannkakan och saft med oss i en korg och satte oss i en solig glänta i skogen ett par timmar. Mysigt trots illamående! Min fina lilla familj! 
Äntligen har jag börjat känna små lätta rörelser från magen!
Helt klart på tiden tycker jag, min lilla inneboende är ju ungefär 1,5dm nu, så det måste ju kännas när h*n rör sig där inne tycker jag! Firade det hela med att vara MODIG och köpa två små bodysar med Findus och en med barbapappa. Jättesöta! Hoppas att de kommer få bli använda så småningom...
Angående storlekar, så köper jag inget mindre än stl 56. Dottern kunde bara ha 50 i en vecka innan det var dax att byta upp en storlek, och jag misstänker att nästa barn inte tänker bli mindre... 
Sofy: hoppas du får bra hjälp nu så du kryar på dig snabbt!!!
är i v 16. Med dottern, första barnet, kände jag i v 17, och det brukar ju bli lite tidigare med nr två sägs det...