Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Kram till dig Odd!

• kajsalisa

Jag säger som Röntgensyrran. Wow Mabaja, häftigt att vara så långt gången. Jag går in i vecka 17 idag och jag längtar tills jag känner mig gravid "på riktigt"... Flört

• kajsalisa

Håller tummarna stenhårt för både dig Smålandsjänta och Daniela. Hoppas allt ser superfint ut. Titta in snart igen och berätta för oss hur det har gått. Kram på er!

• kajsalisa

Hej igen. Sista dagen i Norrköping för mig idag och solen strålar (som vanligt) från en klarblå himmel och vi hänger vid poolen. :) Åter till Gbg i em. Vi drar till Spanien på semester en vecka på onsdag, så det blir nog inte så många inlägg från min sida på ett tag. Hoppas att ni alla mår bra och att allt ser fint ut om någon av er har ul kommande vecka. Kram på er!!

• kajsalisa

Totalt egoinlägg, men jag har en bekännelse att göra. Sa att jag INTE skulle skaffa mig ett Angelsound, men jag fick tag på ett billigt på Tradera och har precis varit på Posten och hämtat ut det. Jag som har varit så nojjig, men nu fick jag höra min bebis hjärtslag. Oj så häftigt!!! Ca 150 slag på en minut räknade jag till. Nu kan jag slappna av dom två och en halv veckor jag har kvar till UL. Har senaste dagarna också känt nåt som skulle kunna vara bebisens rörelser så nu känns allt bara så himla bra... :). Sorry för ego!

• kajsalisa

Härligt att allt såg bra ut Cat. Grattis!!

• kajsalisa

Toksnippa; Jag trodde också att jag skulle missbruka den, men jag känner mig jättelugn efter att ha använt den 1 gång. UL om 2 1/2 vecka och känner inget behov av att använda den igen innan det. Behövde bara bekräftelse på att den levde därinne. Efter ma:t så betyder tyvärr inte blödningsfri graviditet lyckad graviditet. Men nu känner jag mig lugn å sambon tyckte att det var så mysigt att få höra. Köpte apparaten för 150 kr och det var det helt klart värt för mig... :)

• kajsalisa

Härligt Röntgensyrran. Det är säkert bebisen du känt. Vilken vecka är du i? Vilket datum har du UL? Jag är 16+4 och har mitt RUL 6 augusti...

• kajsalisa

Hej mina raringar!
    Nyss hemkommen från semestern på Mallis. Härligt, härligt! Har hållit mig uppdaterad om vad ni har skrivit, även om jag inte har skrivit några inlägg själv. Tycker att det är så jobbigt med tangentbord som inte har å, ä och ö... Flört

Samma dag som vi åkte fick min kära syster sin tredje lilla plutt. En liten Alvin, som bara är för bedårande. Har tyvärr bara sett honom på kort än så länge då vi varit bortresta och dessutom ändå inte bor i samma stad. Tyvärr får jag nog vänta snällt 1 1/2 vecka till innan jag får träffa honom. Har värsta bebiskliet i fingrarna.... Tänk att jag skulle ha haft om 2 veckor egentligen. Konstigt det dära.... Förvånad Nu blir det en nyårsbebis istället.

Sorry för egoinlägg, är bara så glad. Härligt att läsa om lyckade läkarbesök och glada, hoppfulla tjejer.

Ett par dagar på hemmaplan nu, sedan bär det av till Norge för att träffa svärmors ursprungliga familj för första gången. (hon är adopterad och vi har precis lyckats lokalisera dom)

Kram på er!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma