Plus igen efter mf/ma
Odd, det lät ju inte kul alls!!! Hur har det gått vännen? Jag håller tummarna för att det löste sig till slut. Jag hade åkt ner till skolan en halvtimme innan och förklarat mitt dilemma till expeditionen och frågat om jag fått skriva ut det där, om jag hade betalt såklart. Det hade funkat på min skola är jag gick iaf, de har alltid varit schyssta på det sättet.
Hoppas iaf att du löste det, massa kramar!
Färnevik. Växtvärk hade jag till och från hela tiden under denna graviditet fram till v 12-14 eller nåt. Och jag minns inte att växtvärken gjorde så ont under förra graviditeten så jag tänkte också att kanske missfall var på väg. Som tur är hade jag antecknat lite förra gången som jag läste och då hade jag också en otrolig växtverk så jag fick knappra alvedon. Nu idag är jag redan i v19 (18+4) och mår hur bra som helst och har faktiskt börjat inse att denna gången blir det med stor sannolikhet bebis av detta :D
Längtan efter liten: Jag har normalt sett nästan inga flytningar. Men under graviditeten en dag så kom de bara där och det rann till i byxan och direkt kände jag paniken stiga och tänkte nu är det kört, nu har jag säkert fullt av blod i hela trosan och fått missfall igen, Jag pallar faan inte detta. Men när jag väl kom till toaletten så insåg jag att det faktiskt bara var flytningar. Och som jag skrev i ovanstående inlägg så är jag i v19 (18+4) idag :D