• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • FruW

Haha, ja jag undrade vad det var för skumt folk som ville bli vän med mig! ;)

Tack för ert stöd!! Har sovit kasst, drömt massa skumt, o är helt övertygad om att det är kört.. Kommer bli en lång dag det här!!

• MCT79
    FruW skrev 2011-10-21 06:17:26 följande:
    Haha, ja jag undrade vad det var för skumt folk som ville bli vän med mig! ;)

Tack för ert stöd!! Har sovit kasst, drömt massa skumt, o är helt övertygad om att det är kört.. Kommer bli en lång dag det här!!
    Lång kommer den nog bli... men jag hoppas den inte blir kass!!! Bra besked vill vi ha!! Hjärta

Skumt folk ja.... hon är skum leaeva...  Cool
    Väntar tvillingar! 21+2 idag!
  • Mabaja

Buff buff på insidan. :) wilda röjer och buffar på insidan- är det bara JAG som vill soooova? Haha

• JoWiAn

Nu börjar det närma sig dagen då vi ska berätta för sonen. Men jag är sååååå jävla nervös att vi ska berätta och sen visar det sig att babysen dött. Tycker man hör här och var att de fått MA i v 12 där fostret dött i v 8. Var ju på VUL i v 8+3 och då slog hjärtat fint......

Leaeva:Skönt att höra att allt går bra för dig! Undrar varje dag hur det går.{#emotions_dlg.flower}

Imorgon blir det ULLARED!!!!!!!! Ska bli skoj.....

• Odetta

Hej damer! Tittar in här också med min fråga: Är det nån som kan förklara vad "infraorbital creases" är??? Altså infraorbitala veck på svenska....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma