Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hur har det gått idag Gemigsinnesro?

• kajsalisa
    gemigsinnesro skrev 2010-08-09 21:57:49 följande:
    Rul:et gick jättebra :). Krabaten har växt som den ska och har allt som behövs för att överleva. Så himla skönt. Att jag inte känt sparkar eller buffar än beror på att den låg djupt inne i magen samt att jag hade moderkakan i framkant. Kanske att jag skulle försöka börja tro på att det verkligen blir bebis i december nu då och börja knyta an så sakteliga. På tal om flytningar så har jag alltifrån gula,beiga och vita och i mängder dessutom. Riktigt ofräscht.
    Underbart! Sååå glad för din skull!
    Kram
  • kajsalisa

Odd, har lite taskigt med tid, men vill bara säga att jag tänker på dig och hoppas att allt löser sig till det bästa.

Stor kram

• kajsalisa
    toksnippa skrev 2010-08-10 16:57:38 följande:
    Här gick RUL jättebra! Bebisen visade upp sig så fint också, och vi väntar en liten kille! Blev framflyttade en dag så 8/1 istället 9/1. Hade mina aningar om att det var en grabb faktiskt
    Härligt! Stort grattis!
  • kajsalisa

Toksnippa; ja, så man oroar sig. Fast som jag skrev i ett tidigare inlägg, det är ju inte så konstigt egentligen. Hoppas du känner att du kan slappna av lite nu. Det är inte förrän nu det börjar gå upp för mig att jag ska få bebis vid årsskiftet. Helt sjukt underbart...

• kajsalisa

Toksnippa; har ju som du, moderkakan i framkant å det ska bli sååå mysigt att få känna sparkar från liten därinne....

• kajsalisa

Toksnippa, blandade jag ihop dig med någon annan nu när jag skrev det där om moderkakan? Fick en känsla av att klantade till det...,

• kajsalisa

Lägger mig i vagndiskussionen då jag behöver HJÄLP. Till er som har barn sedan tidigare, vad skulle ni rekommendera/inte rekommendera? Jag vill ha en vagn med både ligg- och sittdel, och jag vill gärna att den ska vara lätt och smidig då jag förmodligen kommer röra mig mest i stan. Måste inte nödvändigtvis ha en ny vagn utan kan även tänka mig en fräsch begagnad. Tips?

• kajsalisa

Haha, har ju inget. Är mitt första barn... ;)

• kajsalisa

Odd; jag riktade bara frågan mot dom som har barn sedan tidigare eftersom dom har erfarenhet av olika vagnar och kan rekommendera nåt bra... ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma