Plus igen efter mf/ma
Hur har det gått idag Gemigsinnesro?
Hur har det gått idag Gemigsinnesro?
Odd, har lite taskigt med tid, men vill bara säga att jag tänker på dig och hoppas att allt löser sig till det bästa.
Stor kram
Toksnippa; ja, så man oroar sig. Fast som jag skrev i ett tidigare inlägg, det är ju inte så konstigt egentligen. Hoppas du känner att du kan slappna av lite nu. Det är inte förrän nu det börjar gå upp för mig att jag ska få bebis vid årsskiftet. Helt sjukt underbart...
Toksnippa; har ju som du, moderkakan i framkant å det ska bli sååå mysigt att få känna sparkar från liten därinne....
Toksnippa, blandade jag ihop dig med någon annan nu när jag skrev det där om moderkakan? Fick en känsla av att klantade till det...,
Lägger mig i vagndiskussionen då jag behöver HJÄLP. Till er som har barn sedan tidigare, vad skulle ni rekommendera/inte rekommendera? Jag vill ha en vagn med både ligg- och sittdel, och jag vill gärna att den ska vara lätt och smidig då jag förmodligen kommer röra mig mest i stan. Måste inte nödvändigtvis ha en ny vagn utan kan även tänka mig en fräsch begagnad. Tips?
Haha, har ju inget. Är mitt första barn... ;)
Odd; jag riktade bara frågan mot dom som har barn sedan tidigare eftersom dom har erfarenhet av olika vagnar och kan rekommendera nåt bra... ;)