Plus igen efter mf/ma
Vet ni vad sambon hade gjort
ååh älskar honom !!
han kom hem med rosor till mig ![]()
Vet ni vad sambon hade gjort
ååh älskar honom !!
han kom hem med rosor till mig ![]()
Sofy: RING!!!
Bra att du åker in Sofy! Men jag säger som de andra; ta med dig maken och väskan för du kommer säkert få bli kvar, om inte för att Devin är på väg ut utan i sådanafall för att de vill ha dig under observation över natten. :)
Sofy, jag är oinbjudet till din profil. :( får man vara med på din lista? :) Men föd barn först (om du vill) så kan du lägga till mig sen, även om jag tycker att jag borde vara prioritet nummer ett. ;P
Pinklove;
Jag vill inte ha dig i min adressbok!!!!! Annars hade du redan legat där.
Hahaha nejrå i fix! Ska köra vidare nu så återkommer om en stund o fixar de då ;)
Nä nu känns förvärkarna som vanligt igen, men jag hade 5 minuter mellan sammandragningarna under ett par timmar, de gjorde dock inte ont, men kändes annorlunda. men nu är det som sagt som vanligt igen. jag tror aldrig att det kommer hända. jag vill verkligen inte bli igångsatt om x antal veckor. hur går det för dig Småland? Vore ju kul om vi fick samtidigt!! :)
Tycker dock att bebis är lite lugnare sen igår kväll... kanske förbereder sig... äh fy vad jag letar tecken på förlossning nu. Haha. Påminner om när man letade symptom på graviditet en vecka innan BIM, det känns som ett helt liv sedan.