• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Åhh, måste kolla in... Tack MCT!

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-26 05:47:07 följande:
    Fy fan jag ser i kors......*tröööööööött*

Blir spännande att köra bil till jobbet... kanske borde åka pendeltåg...
    Stackare! Och jag tyckte synd om mig själv som vaknade 04.48 och inte somnade om alls fastän klockan ringer 06.20... Hoppas du tog pendeln. Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-26 10:19:21 följande:

Välkomnar vecka 14 med en bild på den växande magen :)

Men vilken fin mage du har! {#emotions_dlg.flower} Var är min bebismage då? Obestämd V 17 idag...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-26 11:20:42 följande:
    Taack {#emotions_dlg.flower} Med dottern hade jag helt platt mage tll vecka 22, sen började den puta lite smått :P
    Haha, om min ändå vore platt ändå, men näääääääääääääääääääää.... Tungan ute Nåja, den kommer när den kommer
    Mår du bra annars?  
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    HjärtatAlicia skrev 2011-09-26 12:27:01 följande:
    Ja precis :)
    Jag mår sådär.. svårt att bli av med en förkylning som jag haft i över 2 veckor nu.. trodde i helgen att den var på väg bort men vaknade imorse och då var den ännu värre :(
    Läkarbesök imorgon för provtagning på bland annat sköldkörteln eftersom jag inte mått bra sen i våras.. ungefär när jag fick ma:et..
    Hoppas verkligen att proverna visar att ngt är fel och att det går att behandla med det samma så jag kan leva normalt igen!
    Annars är allt med graviditeten ok. Mår dåligt av illamående så fort jag inte tar mina älskade åksjuketabletter, och foglossningen är olidlig emellanåt.. men vad gör man inte för bebis? :)
    Själv då? Hur mår du?
    Förkylningar i gravidtider är ett otyg... Själv går jag och småsnörvlar och nyser lite nu och då, kan visserligen fortf vara pollenallergi.
    Håller tummarna för att läkarna hittar vad det är så du får må lite bättre så snart det bara är möjligt. Glad
    Jag mår fortfarande jättebra. 
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Titta vad gammeltackan vill ha! Även om jag är äldst i tråden, så bevarar jag minsann barnet inom mig (det emotionella alltså, riktiga barnet avhyses vänligen men bestämt i mitten av mars)... Oavsett hur gammal jag är kommer jag nog alltid att gilla små söta sälar... Skäms Har redan köpt sängkläder, skötdyna och amningskudde i detta mönster. Oskyldig

Kram Matilda (5 år) Cool
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-26 15:31:31 följande:
    Hörrni jag har så j-----vla ont över höger njura... får panik snart!! Googlade lite och det stod att livmodern kan klämma ihop uretären under senare delen av grav...  men nu?!!
    Det hjälper inte om du sträcker upp armarna och vevar loss? Ifall du bara är lite ihoptryckt?
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-26 15:48:53 följande:
    *sträcker upp armarna och vevar loss!*

Jag gillar mönstret!!
    Hjälpte det nåt lite?

Kul! Då är jag inte ensam om att ha barnasinnet kvar iaf...
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-09-25 16:19:46 följande:
    Jag har tapp o tul mätning vid kl 13.00.
    Håller tummarna för dig idag också, gumman! Hur mår du förresten?
    Kram!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma