Plus igen efter mf/ma
Tack för ditt underbara långa svar Odd. Jag inser att jag var lite otydlig... Vill som sagt ha en lätt och smidig vagn, främst att användas i stan. Både sitt och liggdel...
Tack för ditt underbara långa svar Odd. Jag inser att jag var lite otydlig... Vill som sagt ha en lätt och smidig vagn, främst att användas i stan. Både sitt och liggdel...
Tack Mabaja. Ska kolla upp den...
Tack snälla rara Odd för hjälpen. Du är en riktig klippa. Ska kolla upp det du skrev, men nu är det sängdags. Har ju börjat jobba igen. :s Kram och tack igen!
Tack alla söta, rara tjejer för fina barnvagnstips.
MB73, jag har kollat lite på BRIO sing också, men sen så läste jag här på FL att det var så många så inte var nöjda med den så jag vet verkligen inte. Har du nån tidigare erfarenhet av den vagnen?

Haha, jag kommer också gå upp 13,6 enligt denna. Får se hur det blir med den saken... ;)
Tjejer, kände nyss dom första konkreta sparkarna. Urmysigt! 20+0 idag.
Längtan; skönt att få det bekräftat. Allt kommer bli bra. Håller tummarna!
Erica; ja det är första barnet. Cat; jag har ju också moderkakan i framkant och har kunnat känna hur det rör sig lite därinne, men det här var så tydliga sparkar. Mys!
Hej tjejer!!
Jag vågar inte riktigt hoppas än även om något inom mig säger att de ska gå vägen nu.. men jag plussade nyss!!! Jag är i total chock! Skakar o gråter o vet inte va ja ska göra. Totalt oväntat denna månaden då vi hade fått gravförbud o råkade slarva 2ggr, men visst fan tog de sig då. MF utredning pågår o vi ska få provsvar osv nästa torsdag, men näe.. jag blev ju visst gravid! :| Strecket e tokstarkt o kom direkt nu på kvällsurin! Aldrig varit så starkt innan!
Hoppas jag får hänga kvar här hela vägen.. Och hoppas ja klarar mig utan MF nu även om ja inte fått progesteron osv utskrivet! :| Men.. de kanske kan gå vägen ändå?! Pepp eftersökes!!!
BF runt 23 april nästa år...