Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Tack för ditt underbara långa svar Odd. Jag inser att jag var lite otydlig... Vill som sagt ha en lätt och smidig vagn, främst att användas i stan. Både sitt och liggdel...

• kajsalisa

Tack snälla rara Odd för hjälpen. Du är en riktig klippa. Ska kolla upp det du skrev, men nu är det sängdags. Har ju börjat jobba igen. :s Kram och tack igen!

• kajsalisa

Tack alla söta, rara tjejer för fina barnvagnstips.

MB73, jag har kollat lite på BRIO sing också, men sen så läste jag här på FL att det var så många så inte var nöjda med den så jag vet verkligen inte. Har du nån tidigare erfarenhet av den vagnen?

• kajsalisa
    Längtan efter liten skrev 2010-08-11 13:23:02 följande:
    Hej tjejer. jag antar att jag måste komma in och uppdatera er lite?
    Var på återkontroll idag och jag har aldrig varit mer nervös än jag var idag och jag har aldrig skakat så mycket i hela kroppen som jag gjorde när jag tog mina kliv in på sjukhuset. Hjärnan blockerades och jag såg inte ens trappan jag skulle gå upp för. Tårarna rann ner från mina kinder...
    När jag väl kommer in till världens underbaraste gynläkare och vi går igenom min journal får jag lägga mig i gyn stolen...
    Och vet ni vad?
    Jag får se ett pickande hjärta Glad
    Jag fick se en 6mm liten älskad plutt med hjärtaktivitet.
    Jag är den lyckligaste på denna jord just nu.
    Hon tyckte allt såg bra ut och mina ljusa flytningar tyckte hon inte jag skulle oroa mig för, för tappen var helt stängt och allt såg fint ut.
    Så nu ska jag försöka att glädjas över den här graviditeten.
    Men ska ändå gå och prata med en kurator så jag får ventilera mig om allt.
    Tack alla för att ni hållt mitt hopp uppe, ni är underbara.
    6+2 trodde hon att jag var.
    Underbara nyheter. Är så glad för din skull. Fick ståpäls på armen när jag läste ditt inlägg...
    Kram
  • kajsalisa

Haha, jag kommer också gå upp 13,6 enligt denna. Får se hur det blir med den saken... ;)

• kajsalisa

Tjejer, kände nyss dom första konkreta sparkarna. Urmysigt! 20+0 idag.

• kajsalisa

Längtan; skönt att få det bekräftat. Allt kommer bli bra. Håller tummarna!

• kajsalisa

Erica; ja det är första barnet. Cat; jag har ju också moderkakan i framkant och har kunnat känna hur det rör sig lite därinne, men det här var så tydliga sparkar. Mys!

• kajsalisa
    sofy skrev 2010-08-16 18:46:53 följande:

Hej tjejer!!

Jag vågar inte riktigt hoppas än även om något inom mig säger att de ska gå vägen nu.. men jag plussade nyss!!! Jag är i total chock! Skakar o gråter o vet inte va ja ska göra. Totalt oväntat denna månaden då vi hade fått gravförbud o råkade slarva 2ggr, men visst fan tog de sig då. MF utredning pågår o vi ska få provsvar osv nästa torsdag, men näe.. jag blev ju visst gravid! :| Strecket e tokstarkt o kom direkt nu på kvällsurin! Aldrig varit så starkt innan!

Hoppas jag får hänga kvar här hela vägen.. Och hoppas ja klarar mig utan MF nu även om ja inte fått progesteron osv utskrivet! :| Men.. de kanske kan gå vägen ändå?! Pepp eftersökes!!!

BF runt 23 april nästa år...

Välkommen Sofy! Tittade in i andra tråden och uppmanade dig att komma hit, men det har du ju redan gjort. Härligt!. Som jag skrev i andra tråden. håller tummarna och lyckosparkar å allt det där!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma