Plus igen efter mf/ma
Tack så mycket Cat!! Ja vi får se vart det leder... Lycka till på UL i morgon!
Kram
Tack så mycket Cat!! Ja vi får se vart det leder... Lycka till på UL i morgon!
Kram
Tog ett nytt cb nu, det är i princip blankt, så... Vette sjutton vad det var, kemiskt? Kan det visa så pass starkt?
Jag tog ingen bild på dagens test, i bästa fall kan man få det till ett spök. Tog det förra på nyår vid ungefär samma tid på dagen, em. Både det och testlagrets var hyfsat starka, ingen tvekan alls.
Jag har beställt från Testlagret, hoppas de kommer i morgon. Men fick ett snyggt + på cb på nyår så konstigt att det blev så nu. Men är inställd på att mensen kommer inom kort.
Kram
Tack! Stickorna har inte kommit idag så har inte testat mer. Vi får se.. Kram till er!
Har akupunktur om en stund och ville därför veta innan. Tog ett cb dig som också visade minus. Så himla konstigt att de andra testerna var starka! Men skönt att veta iaf...
Cat vad gullig du är!! Tack! Men fick precis hem 20 stickor från TL så det räcker till Ivf'en
kanske ngn annan som är intresserad?
Kram
Mensen kom som den skulle. Börjar spraya den 22. Har pratat med en av mins läkare som lovat hjälpa mig med innohep-sprutor om jag blir gravid. Så vi får se hur det går. Tyvärr är inte motivationen för att gå in i ytterligare en Ivf på topp. Drömmer mig hellre bort till adoptionsspåret..,
Kram på er
Åh vad härligt, grattis mammatillW!
Grattis till sonen!!! Skönt att allt gick bra