Längtan efter liten skrev 2010-08-16 15:02:05 följande:
eh va?! får du inte båda vulen? vad är det för jävla ställen folk bor på?
elle rär det så att jag lyckats hitta en riktigt bra gyn?
lilla vännen, du anar inte hur mycket jag hoppas att allt kommer se bra ut imorgon..
har du ont på samma sätt som med ditt ma?
Jag tror du har haft tur... Här vet jag inte vad det är med dem faktiskt.
Nu har jag inte ont. Men det var likadant med MA´t, den här smärtan och så, och sedan, ingenting... Då var det stendött där inne.
Går runt och klämmer mig själv på brösten, tycker jag är avsevärt mindre öm nu. Det har visserligen varierat från dag till dag innan, men just nu känns de som ett tecken på att det inte står bra till...
Dessutom har jag så ont i mitt bäcken, reumatiskt... Äter maxdos av allt som är ofarligt för graviditeten, men har så ont. Går med krycka, men kan ändå bara gå ett 10-tal meter för att jag har så ont, svårt att sätta mig och resa mig, vända mig i sängen. vaknar 10-15ggr/natt och kan sedan inte somna om direkt för att det gör så ont. Illa mår jag också, som tusan, och att bara böja sig över sängkanten och kräkas i en hink gör också skitont. Och så oron ovanpå detta, mitt liv är ett litet helvete just nu.
Inte är jag sjukskrven heller, eftersom jag är arbetslös... ;Men hur kan de tro att jag står till arbetsmarknadens förfogande, när jag knappt kan gå på dass själv, än mindre ta hand om min 4-åriga dotter? Men för att mannen ska kunna vara hemma och ta hand om henne och mig, så måste jag vara sjukskriven...